خرید تضمینی گندم و کلز در مازندران به ۴۰ هزارتن رسید.

سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  گفت: ۱۲ هزار و ۴۹۰ تن گندم به ارزش ۱۷۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال از ۶ خرداد و همزمان با آغاز فصل خرید تضمینی گندم از گندمکاران مازندرانی خریداری شد.
وی با بیان اینکه ۹ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران استان از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد، افزود: براساس پیش بینی‌ها انتظار می‌رود ۱۰۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان مازندرانی خریداری شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور تاکید کرد: گندمکارانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.
جعفری افزود: گندم کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکردند خریداری نخواهد شد.
وی به خرید تضمینی کلزا اشاره کرد و گفت: خرید تضمینی کلزا از کشاورزان مازندران در سال زراعی جاری به ۲۸ هزار و ۳۲۴ تن و ارزش ۸۰۴ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال رسید.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشر افزود: ۴۰۸ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال از مطالبات کشاورزان کلزاکار مازندرانی نیز از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید دائر خواهند بود.
انتهای پیام/ک


ادامه خرید کلزا و گندم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.