خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان امسال صرفا در قالب سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی انجام می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور با بیان اینکه هیچ خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه ثبت نام نکردند انجام نخواهد شد، گفت: گندمکارانی که در سامانه ثبت نام نکردند باید با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

وی با اشاره به استقرار سامانه نظام نوین ترویج در قالب پهنه بندی در مراکز جهاد کشاورزی و ثبت اطلاعات آماری بهره برداران بخش کشاورزی، افزود: با توجه به اینکه خرید تضمینی گندم تنها از کشاورزانی صورت می‌پذیرد که در سامانه ثبت نام و میزان سطح زیر کشت گندم خود را اعلام کرده باشند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: ثبت اطلاعات کشاورزان شامل محل تولید، سطح زیر کشت، برآورد تولید و اطلاعات هویتی کشاورزان در سامانه جامع پهنه بندی در زمان تحویل محصول ضروری است.

جعفری افزود: کشاورزانی که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات خود نشدند به جای مراجعه به مراکز خرید و سرگردانی و اتلاف وقت به مراکز جهاد کشاورزی استان مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند تا زمان تحویل گندم به مراکز خرید با مشکل مواجه نشوند.

خرید تضمینی گندم در مازندران از ۶ خرداد ماه امسال آغاز شد.

انتهای پیام/ م

خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در قالب سامانه جامع پهنه بندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار