فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از بازدید و نظارت پلیس بر واحد‌های صنفی و پلمپ ۱۸ واحد صنفی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  سرهنگ سیاوش علی فام فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان در پی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح نظارت، کنترل و ساماندهی بر صنوف از ۴۸ واحد صنفی بازدید کردند، در اجرای این طر ح.‌ها تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ شد.

وی با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی در ادامه از پلمپ هشت واحد صنفی مختلف نیز خبر داد و گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فعالیت متصدیان ۶۶ واحد صنفی را به صورت محسوس و غیرمحسوس و در قالب بازدید‌های کنترلی و نظارتی ارزیابی، که در نهایت هشت ۸ واحد صنفی به علّت عدم پایبندی متصدیان به قوانین و ضوابط ابلاغی پلمپ شد.

سرهنگ سهراب شفقی فرمانده انتظامی شهرستان ملکان نیز از بازدید و نظارت پلیس بر واحد‌های صنفی و پلمپ ۱۱ واحد صنفی خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان در پی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح نظارت، کنترل و ساماندهی ماه مبارک رمضان بر صنوف، از ۷۳ واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح‎ها تعداد ۱۱ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ شدند.

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی‌فر فرمانده انتظامی شهرستان مراغه نیز از اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در نتیجه این طرح تعداد ۷ واحد صنفی غیر مجاز پلمپ شد.

وی در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در پی تشدید نظارت برصنوف، از تعداد ۵۰ واحد صنفی در سطح شهر مراغه بازدید کردند.

وی افزود:در نتیجه این طرح هفت واحد صنفی به علت عدم رعایت مقررات و قوانین نظام صنفی پس از صدور برگ اخطاریه پلمپ و برای ۱۲ واحد دیگر نیز اخطاریه صادر شد. 

 

انتهای پیام/ش

برخی واحد‌های صنفی در آذربایجان شرقی پلمپ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.