مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت : 5000 نیکوکار اصفهانی در ماه مبارک رمضان حمایت از پنج هزار و 564 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم را بر عهده گرفتند.

حمیدرضا شیران  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گزارشی از فعالیت پایگاه‌های حامی یابی این نهاد در ماه مبارک رمضان ارائه کرد و افزود : این ماه برای خدمت رسانی گسترده به نیازمندان همواره مورد توجه این نهاد و برای نیازمندان سرشار از خیروبرکت است و مؤمنان نیکوکار در همه زمینه‌ها اقدام به حمایت از مددجویان می‌کنند و در ماه مبارک رمضان امسال اقبال و توجه مردم نیکوکار به کمیته امداد اصفهان بیش از پیش افزایش یافت.

وی  بابیان اینکه مردم نیکوکار اصفهان توجه ویژه‌ای به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین دارند گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پنج هزار نفر به جمع حامیان این فرزندان پیوستند و حمایت از پنج هزار و 564 نفر از ایتام و فرزندان محسنین را بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته و باهمت مردم نیکوکار اصفهان هشت هزار و 513 نفر از فرزندان محسنین دارای حامی شدند، گفت: در ماه رمضان امسال  هم خیران و نیکوکاران اصفهانی دو هزار و 54 نفر از این فرزندان را تحت حمایت خود گرفتند.

 شیران تعداد فرزندان محسنینی که کماکان فاقد حامی هستند را بیش از هشت هزار نفر اعلام کرد و گفت: امیدواریم که با توجه بیشتر خیران و نیکوکاران تا پایان امسال همه این فرزندان دارای حامی باشند.

وی بابیان اینکه مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با پرداخت ماهیانه هر مبلغی که در توان دارند، اقدام به ثبت حمایت از این فرزندان نیازمند کنند، گفت: هم استانی های عزیز برای ثبت نام در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین می‌توانند علاوه بر دفاتر و پایگاه‌های این نهاد در محل زندگی خود به تار نمای اینترنتی mohsenin.ir نیز مراجعه کنند.

 

انتهای پیام /س

صحبت های مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در رابطه با طرح های ماه رمضان

انتهای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.