سه معدن نا ایمن مازندران از ابتدای امسال تاکنون تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن غلامی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: بمنظور ارتقاء سطح ایمنی و کاهش شدت حوادث ناشی از کار در محیط‌های کارگری، مدیران واحد‌های تولیدی باید براساس آیین‌نامه بکارگیری مسئول ایمنی در واحدها، نسبت به بکارگیری مسئولان ایمنی اقدام کنند.
غلامی افزود: تمهیدات ویژه و ضروری جهت بکارگیری مسئولان ایمنی در کارگاه‌های معدنی بصورت فراگیر در راستای اجرای این آیین نامه و حضور دائمی مسئول ایمنی در کارگاه‌های استان اتخاذ شده است.
وی همکاری و تعامل با بازرسان کار، شناسایی موقعیت‌های خطرآفرین و ارزیابی ریسک در کارگاهها، ثبت آمار حوادث ناشی از کار در کارگاه و اطلاع به بازرسان کار و همچنین نظارت بر نظم و ترتیب و چیدمان مواد اولیه و محصولات و استقرار ماشین آلات و ابزار کار به نحو صحیح و ایمن در کارگاه‌ها را از جمله وظایف مسئولین ایمنی در کارگاه‌های استان عنوان کرد.
مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از بازدید مستمر از کارگاه‌های معدنی بصورت فصلی و نظارت بر اجرای دقیق آیین نامه‌های مربوطه خبر داد و گفت:ابلاغیه‌های صادره قبلی در بازدید‌ها و معرفی جدی و بدون اغماض کارفرمایان متخلف از قانون به مراجع قضایی پیگیری می‌شود.
وی با تاکید برنظارت اجرای دقیق آیین نامه آموزش کارگران، کارفرمایان و کار آموزان در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی در کارگاه‌های معدنی گفت: مقرر شد جلسه آموزش عملی ایمنی معادن با حضور بازرسان کار شهرستان‌های معدنی در محل یکی از معادن ذغالسنگ استان تشکیل شود.
انتهای پیام/ک


بازدید از همه معادن ذغالسنگ مازندران

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار