سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اصغر میرایی محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:هیات وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی و سازمان اداری و استخدامی کشور راه اندازی کامل سامانه تدارکات الکترونیکی دولت را در تمام دستگاه‌های اجرایی تصویب کرده است.
وی افزود: سامانه الکترونیکی معاملات دولت در مازندران، ایجاد و تمام اسناد در آن به صورت الکترونیکی بارگذاری و قابلیت پرداخت و دریافت الکترونیکی نیز ایجاد شده است.
میرایی گفت:تمامی اسناد در این سامانه به صورت الکترونیکی ارائه و پرداخت‌هایی که به صورت الکترونیکی انجام می‌شود به تایید دیوان محاسبات و خزانه داری کل کشور خواهد رسید.
وی در خصوص ضمانت اجرایی راه اندازی این سامانه تاکید کرد: این مصوبه با همراهی نهاد‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات تنظیم شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع در ادامه بر این نکته تاکید کرد که با راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، تمامی مزایده‌ها، مناقصه‌ها و خرید‌های دولتی به صورت الکترونیکی و شفاف انجام خواهد شد.
وی با تاکید براینکه پذیرش اسناد به صورت الکترونیکی، باعث روان شدن و شفاف شدن معاملات دولت می‌شود، ادامه داد: درخصوص پرداخت آنلاین نیز زیرساخت‌ها از سوی بانک مرکزی آماده خواهد شد و بانک مرکزی هم موظف است که شرایط انتقال حساب‌های دولت به بانک مرکزی را با سرعت بیشتری دنبال کند.
میرایی، شفافیت بیشتر فرآیند‌های مالی، حذف بوروکراسی اداری در انجام مناقصات و مزایده‌ها، توسعه دولت، ایجاد امکان نظارت دقیق دیگر دستگاه‌های بر کیفیت مناقصات و مزایده‌ها از امتیازات استقرار این سامانه است.
انتهای پیام/ک


الکترونیکی شدن مزایده‌ها و مناقصات در بخش حمل ونقل مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار