فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری سارق قطعات و لوازم خودرو به همراه دو نفر مال خر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت‌های شبانه روزی و دنبال کردن سر نخ‌ها موفق به شناسایی فرد سارق شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی وی را دستگیر کردند.

زراعتیان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده از این سارق حرفه ای، موفق به کشف ۲۸ فقره سرقت درون خودرو شدند و سارق در هنگام بازجویی اقرار کرد که اقلام مسروقه را به دو نفر از دوستانش که مالخر هستند فروخته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش ماموران این دو نفر مالخر هم دستگیر و پرونده پس از تکمیل شدن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال که متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند تا مجرمین نتوانند به نیت شوم خود برسند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارق در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.