فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری موتور سوار کیف قاپ در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در سطح شهر مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران دایره تجسسس کلانتری بلافاصله، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری کیف قاپ آغاز و با انجام اقدامات پلیسی، بکارگیری شگرد‌های خاص و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی به صورت نامحسوس، موفق شدند، موتور سوار کیف قاپ را دستگیر و وی را به کلانتری انتقال دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی از منزل متهم بازرسی و موفق به کشف مقادیری اموال سرقتی از جمله کیف پول زنانه و وجه نقد شدند و اموال مسروقه را به مالباختگان تحویل دادند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه سارق کیف قاپ سوژه‌های خود را از بین بانوان انتخاب می‌کرد، افزود: در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده از متهم، ۴ فقره کیف قاپی کشف شد.

رئیس پلیس مرودشت همچنین به شهروندان بویژه بانوان توصیه کرد: از حمل وجه نقد به مقدار زیاد در کیف خود خودداری کنید، هنگام تردد در پیاده رو‌ها و بویژه در محل‌های پرت و خلوت مراقب افراد مشکوک بخصوص موتور سواران باشید، کیف خود را به گونه‌ای حمل کنید که مجاور دیوار یا جوی آب باشد و از حرکت در سطح سواره رو خیابان پرهیز کنید و بدانید که افراد کیف قاپ در اطراف بانک ها، دفترخانه‌ها، بنگاه ها، مراکز خرید و بازار به دنبال فرصت مناسب هستند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارق کیف قاپ در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار