۴۵۰ نفر از ایتام ومددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زنجان با مشارکت اداره کل اوقاف استان میهمان سفره‌های افطاری خیران واقف استان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیر کل کمیته امداداستان زنجان بابیان اینکه سنت حسنه اطعام فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت : زنجان دیار کریمان و خیران است و مردم شریف استان مشارکت خوبی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد دارند.

صفری با اشاره به اینکه سفره‌های افطار نیازمندان در همه شهرستان‌ها برای پذیرایی از مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان در نظر گرفته شده است افزود: خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین در طول شب‌های ماه مبارک رمضان میهمان سفره‌های افطاری کمیته امداد با مشارکت خیران بودند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان دل‌های مردم و خیران بیشتر از سایر ایام آماده مشارکت در امور خیر و احسان است گفت: امسال نیز در طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر کمیته امداد در همه نقاط استان آماده ثبت نام از حامیان نیکوکار هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: مردم نیکوکارو خیران زنجانی برای مشارکت در امور نیکوکاری به ویژه تهیه سبد کالا برای نیازمندان می‌توانند ازطریق تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و همچنین شماره‌گیری ۰۲۴*۸۸۷۷* مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/ع

خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین مهمان سفره های افطار خیرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.