هافبک جدید تیم فوتبال سایپا گفت: کار کردن زیرنظر علی دایی باعث افتخار است و تمام بازیکنان دوست دارند زیر نظر او بازی کنند.

عباسیان: کارکردن زیر نظر علی دایی افتخار داردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معین عباسیان، هافبک جدید تیم سایپا در حاشیه نخستین تمرین این تیم اظهار کرد: خوشبختانه فصل گذشته در پدیده به شکلی عمل کردم که هم مدنظر علی دایی و هم باشگاه سایپا قرار گرفتم و این امر برای من جای افتخار دارد. البته تمام بازیکنان دوست دارند زیرنظر مربی‌ای مانند علی دایی کار کنند. به سایپا آمدم تا به خودم و مجموعه سایپا کمک کنم و امیدوارم به اهدافم دست یابم. این تیم در کنار کسب سهمیه آسیا برای قهرمانی هم شانس دارد.

مذاکره جدی با استقلال انجام ندادم

او درباره شایعه حضورش در استقلال و امضاء قرارداد داخلی با این تیم پیش از انتقال به سایپا گفت: به هیچ وجه با استقلال قرارداد داخلی نبستم و مذاکره جدی هم با این تیم انجام ندادم. صحبت‌های مقدماتی بین ما رد و بدل شد، اما امضاء قرارداد در حد حرف بود و صحت ندارد. پیشنهاد‌های مختلفی داشتم، اما نخستین باشگاهی که به صورت جدی با آن صحبت کردم سایپا بود که در نهایت با این تیم به توافق رسیدم.

با استقلال درباره مباحث مالی صحبت نکردم

عباسیان درمورد اینکه شنیده می‌شود بالا بودن رقم درخواستی اش از استقلال دلیل به توافق نرسیدن او با این باشگاه بوده است، تصریح کرد: با استقلال سر مسائل مالی صحبت نکردم و این موضوع شایعه است.

۶۰ درصد مبلغ قراردادم را از پدیده طلب دارم

هافبک سابق پدیده مشهد درباره پیگیری مطالباتش از این باشگاه اظهار داشت: پنج سال در پدیده بودم و در چهار سال ابتدایی کل پولم را از این تیم گرفتم. با این وجود سال گذشته در مجموع ۴۰ درصد مبلغ قراردادم پرداخت شد. تا زمان اتمام لیگ تنها ۵ درصد پولم را گرفته بودم که پس از بازگشت وطنخواه به پدیده میزان دریافتی ام به ۴۰ درصد رسید. ۶۰ درصد قراردادم را از این باشگاه طلب دارم. طبق صحبتی که با مسئولان باشگاه داشتم قول دادند تا ۲ روز دیگر برای تسویه حساب با من تماس بگیرند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

اظهارات معین عباسیان در حاشیه تمرین سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار