هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: با همدلی و روحیه ای که در ملی پوشان وجود دارد،قصد داریم، در جام جهانی تاریخ سازی کنیم. 

عزت اللهی: تمام تیم مصمم هستند تا تاریخ سازی کنیم/ تا آخرین لحظه برای ایران می‌جنگیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که به روسیه آمدند و در فاصله کمی مانده به جام جهانی از تیم ملی حمایت می‌کنند. زمان زیادی نمانده که بخواهیم در مورد امکانات و حواشی تیم ملی صحبت کنیم و بهتر است، تمرکز کافی را داشته باشیم. اکنون وقت همدلی و حمایت همه جانبه از تیم ملی است.

او افزود: ما وظیفه داریم به عنوان یک ایرانی برای تیم ملی کشورمان تلاش کنیم و بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم. امکانات خوبی در روسیه وجود دارد و فکر می‌کنم با همدلی و روحیه‌ای که در تیم وجود دارد، تمام تیم مصمم هستند تا تاریخ سازی کنیم.

عزت اللهی در مورد غیبتش در دیدار نخست ایران مقابل مراکش گفت: شاید پیش از آنکه وارد روسیه شوم، این موضوع روی تمرکز ذهنی ام تاثیر زیادی نداشت، اما پس از حضور در اینجا، ساعت‌ها خیلی سخت در تمرینات و استراحت برای من می‌گذرند و تمام وقت در حال فکر کردن به آن هستم، اما اتفاقی بوده که رخ داده و من هم در بازی نخست برای بازیکنان و کادرفنی دعا می‌کنم و به طور قطع نبود من خللی در کار تیم ایجاد نمی‌کند. تیم پر توانی داریم و بازیکنان برای یکدیگر بازی می‌کنند و چه در بازی اول و چه در دیدار مقابل پرتغال و اسپانیا می‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان در خصوص دیدار ایران با پرتغال و اسپانیا گفت: قطعا ۲ تیم اسپانیا و پرتغال تیم‌هایی هستند که شاید شرایط به گونه‌ای پیش رود که هر ۱۰ سال یکبار با ایران بازی کنند و مطمنن با تمام وجود مان در ۳ بازی مرحله گروهی بازی خواهیم کرد. مراکش هم تیم خوبی است و در بازی‌های اخیر عملکرد مناسبی داشته و یکی از موفق‌ترین تیم‌های آفریقایی بوده است. تمام مسابقات فشرده است و بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای داریم که بازیکنان و کشور‌های بزرگ بازی کنند و این قول را به هواداران تیم ملی می‌دهیم که تا آخرین لحظه برای ایران می‌جنگیم.

انتهای پیام/

اظهارات عزت اللهی درباره تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار