مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: سی و یکم خرداد آخرین زمان تسلیم اظهار نامه مالیاتی اصناف و مشاغل و برخورداری از معافیت هاست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مصطفی پور امیدی مدیرکل امور مالیاتی استان افزود: اصناف و مشاغل برای تسلیم اظهار نامه مالیاتی تا پایان خرداد و املاک و اشخاص حقوقی تا پایان تیر ماه فرصت دارند.

پور امیدی به مودیان توصیه کرد: ارسال فرم‌های مخصوص اظهار نامه را از طریق سامانه به روز‌های پایانی موکول نکنند.

پور امیدی گفت: مودیان در صورت تسلیم به موقع اظهار نامه از معافیت پایه و تسهیلات هم بهرمند می‌شوند.

وی افزود: افرادی که سقف درآمدشان به سقف معافیت سال نرسد، می‌توانند از معافیت پایه استفاده کنند .

مدیرکل امور مالیاتی استان تاکید کرد: طبق توافق سازمان امور مالیاتی با اصناف و بازاریان برای مودیان این گروه نسبت به پارسال فقط ۵ درصد افزایش مالیات در نظر گرفته شده است.

پور امیدی گفت: سقف استفاده از معافیت مالیاتی برای کسانی که در مناطق کمتر توسعه یافته هستند ۱۰ و سایرین ۵ سال است که این اعداد قابل تسری و افزایش به ۱۳ سال و ۷ سال است در شرایطی که هر سال ۵۰ نفر اشتغالزایی داشته باشند و با حمایت از تولید و اشتغال یک سال به معافیت آنان اضافه می‌شود.

مدیر کل مور مالیاتی گفت: اعتبارات تملک و دارایی منوط به تامین در آمد‌های هر استان است و اداره کل امور مالیاتی هر استانی بیش از ۹۰ درصد از درآمد‌ها را تامین میکند که در صورت تحقق درآمد‌ها، اعتبارات خوبی برای استان در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

نشست خبری مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.