معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هر فعالیتی که برای زایمان طبیعی و روند بارداری انجام شود نوعی سرمایه گذاری برای نسل آینده و حفظ سلامت خانواده است.

اولویت برنامه های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ترویج زایمان طبیعی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر شاپور بدیعی در حاشیه نشست کمیته ترویج زایمان طبیعی افزود: از برنامه های مهم ابلاغی سیاست های مقام معظم رهبری در حوزه سلامت مبحث زایمان های طبیعی و وضعیت جمعیت است.

وی تصریح کرد: بر این اساس پارسال با برنامه ریزی های جامعی که در قسمت ها و حوزه های مختلف دانشگاه صورت گرفت، موفق به انجام اقدامات بسیار خوب و کسب رتبه نخست کشوری شدیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این به معنای کافی بودن کار نیست و قدم های بزرگ تری باید برداشته شود؛ تا خود را به مرحله ایده ال در خصوص سلامت کودک و مادر باردار برسانیم.

 بدیعی ادامه داد: هر فعالیتی که برای زایمان و روند بارداری انجام دهیم نوعی سرمایه گذاری برای نسل آینده است که سلامت خانواده را نیز تضمین می کند.

وی در خصوص نشست کمیته ترویج زایمان طبیعی گفت: این نشست به منظور پایش برنامه ها و فعالیت های پارسال و اقداماتی که بخش های مختلف دانشگاه در خصوص زایمان ایمن صورت گرفته برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : بررسی دستورالعمل ها و جمع بندی نظرات در راستای زایمان طبیعی از دیگر محورهای این نشست بود.

انتهای پیام// ف.غ

ترویج زایمان طبیعی از برنامه های مهم معاونت درمان مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.