فرمانده انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح‌های انتظامی و کاهش ۳۸ درصدی سرقت‌های مسلحانه در نیمه اول خرداد ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود سعادتی فرمانده انتظامی ایرانشهر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۴۱ سارق حرفه‌ای در نیمه اول خردادماه سال جاری شدند که آمار‌ها بیانگر کاهش ۳۸ درصدی سرقت‌های مسلحانه و در مجموع، افزایش ۳۷ درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

سعادتی با اشاره به کشف ۱۵ فقره سرقت، تصریح کرد: در نیمه اول خرداد ماه سال جاری ۴ فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه ۱۲ سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در نیمه اول خرداد ماه سال در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی در چند عملیات مختلف ۳ تن ۵۶۱ کیلو گرم انواع موادمخدر در نیمه اول خرداد ماه سال جاری کشف کردند.

وی با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۷۱ دستگاه خودرو و ۲۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

انتهای پیام/ع

کاهش وقوع سرقت در ایرانشهر 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار