فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش وقوع سرقت‌ها در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مامورین انتطامی شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون در راستای اجرای طرح‌های ارتقاءامنیت اجتماعی و به منظور پیشگیری وقوع جرائم در سطح شهرستان موفق به کاهش وقوع سرقت‌ها تا سقف ۳۳ درصد شده است.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی، تشکیل تیم‌های شناسایی و فعال نمودن منابع و مخبرین و کنترل تردد مخفیگاه‌ها و پاتوق¬های سارقان تعداد ۵ دستگاه موتور سیکلت سرقتی که از شهرستان‌های همجوار سرقت شده بود را کشف و ۱۹ نفر سارق اموال عمومی و خصوصی را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال کشف که این کشفیات در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است که این نیز خود نشانگر جدیت و عزم راسخ کارکنان این فرماندهی در بحث مبارزه با کالای قاچاق می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد محیطی آرام توام با احساس آرامش وامنیت برای مردم مهمترین هدف پلیس می‌باشد و لازمه‌ی رسیدن به این هدف مشارکت‌های مردمی است.

انتهای پیام/ع

کاهش سرقت ها در قصرقند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار