کتابدار کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان، از برگزاری نشست شعر خوانی ویژه کودکان ونوجوانان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

آموزش مفاهیم دینی از طریق برگزاری نشست های شعر خوانیرفعت علوی، کتابدار کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت : با همکاری کتابداران کتابخانه شهید مدرس هندیجان نشست شعر خوانی ویژه ماه مبارک رمضان در کتابخانه برگزار شد.

وی افزود: نشست شعر خوانی از کتاب «شعر هایی درباره روزه» از مجموعه کتاب «ما کودکان مسلمان» سروده مریم اسلامی می باشد که می‌کوشد کودکان گروه سنی «ب و ج» را به انجام فرایض دینی و مفاهیم ارزشی مانند نماز، روزه، پاکیزگی، رعایت حق همسایه و مراقبت از خود راهنمایی نماید.

علوی اظهار داشت: نویسنده این کتاب با یاری گرفتن از مفاهیم ارزشمند و مهم و واژه‌های ساده و روان که جایگاه ویژه‌ای در زندگی کودکان و نوجوانان دارد در راهنمایی کردن به این نسل، موفق عمل کرده است.

کتابدار کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان اذعان داشت: این کتاب شعر حاوی نکاتی ارزشمند در راستای آموختن مفاهیم اعتقادی با مخاطبان خود می باشد.

در ادامه این نشست با پرسیدن سوالات متداول در زمینه ماه مبارک رمضان از کودکان علاقه مند ذهنیت آنها را متوجه این ماه مبارک و اهمیت روزه گرفتن برای انسان کرد.

انتهای پیام/و

فعالیت کتابخانه هندیجان ویژه ماه مبارک رمضان

 

برچسب ها: کتابخانه ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.