رییس اتحادیه میوه وتره بار اصفهان گفت : با نزدیکی به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قیمت برخی از اقلام میوه و سبزیجات با روند افزایشی روبرو شده است.

نوروزعلی اسماعیلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانافزود: به علت بارش های بهاری در اردیبهشت ماه و  از بین رفتن بوته های جالیزی در مزارع کشاورزی با کمبود برخی از اقلام میوه مانند هندوانه ، گرمگ وتوت فرنگی مواجه شدیم که این امر افزایش قیمت این اقلام را به دنبال داشت.

 وی اذعان داشت : قیمت هرکیلو زردآلو به طور میانگین در بازار از 4 تا 8  هزار تومان،  قیمت هر کیلو هلو از8تا 10هزارتومان و قیمت انگور نیز با رکورد شکنی خود در بازار از 8 تا 12 هزارتومان در نوسان است.

رییس اتحادیه میوه وتره بار اصفهان  در ادامه  با بیان اینکه همزمان با ورود وعرضه توت فرنگی سنندج به بازارمیوه  شاهد کاهش قیمت آن هستیم افزود :  قیمت محصولات جالیزی اعم از هندوانه و گرمک نیز به علت عرضه مازاد برنیاز بازار رو به کاهش است.

اسماعیلی در پایان ضمن تاکید برلزوم  نظارت مستمر بر بازار میوه و تره بار اصفهان گفت :  خوشبختانه باوجود خشکسالی در کشور به لطف خداوند متعال  شاهد فزونی میوه و تره بار در  بازار هستیم  ؛این در حالیست که  نوید کاهش قیمت ها باتوجه به نیاز مصرف کنندگان به زودی به گوش خواهد رسید.

انتهای پیام/ن

وضعیت بازار میوه و تره بار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.