رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان گفت: در آستانه شب عید هیچ‌گونه کمبودی در بازار میوه اصفهان نداریم.

نوروزعلی اسماعیلی درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به وضعیت بازار میوه در آستانه شب عید، اظهار داشت: در بازار میوه اصفهان قیمت پرتقال بسته به نوع و درجه آن تا 2500 هزار تومان، کیوی از 3000  تا 4000 هزار تومان و خیار از 2000  تا 35000 تومان به فروش می رسد.

وی ادامه داد: قیمت سیب بدون هیچ‌گونه تغییری نسبت به یک ماه گذشته در بازار اصفهان عرضه می‌شود، اما نرخ موز در میدان میوه و تره‌بار به بهای 5900 تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بازار اصفهان از نظر تنوع و کیفیت میوه شرایط مطلوبی دارد، افزود: با شرایط اقتصادی فعلی در مقایسه با سال گذشته قدرت خرید مردم کاهش یافته است و به صورت مختصر خریدهای مورد نیاز شب عید را تامین می‌کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه قیمت انواع میوه با احتساب 25 درصد سود باید درمغازه‌های اصفهان فروخته شود، گفت: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم بسیاری از میوه‌فروشی‌های اصفهان کمتر از این میزان، نرخ‌های خود را افزایش می‌دهند.

وی پیرامون اینکه بازرسی و نظارت بر میوه‌فروشی‌های شهر اصفهان از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است، بیان کرد: بیش از 15 اکیپ بازرس اتحادیه در دو  نوبت صبح و عصر نظارت بر واحدهای میوه فروشی را بر عهده دارند.

رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان از تمهیدات لازم برای جلوگیری از گران فروشی در بازار شب عید اصفهان خبر داد و افزود: با واحدهای صنفی که به گران فروشی و کم فروشی اقدام کنند برخورد می‌شود و مردم هر گونه تخلف را می‌توانند به شماره 34489010 گزارش دهند.

 

انتهای پیام/م 

 

وضعیت بازارمیوه در شب عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.