رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه زیبایی روز قدس بر کسی پوشیده نیست، گفت: باید از حرکات وحدت شکن پرهیز کنیم.

هاشمی: از حرکات وحدت شکن پرهیز کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در آغاز شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سپری شدن شب‌های قدر و همچنین سالروز شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: سخن گفتن از حضرت علی(ع) کاری آسان، اما عمل کردن به آن دشوار است و همه سخنرانان هم در محافل خود از عدالت، زهد، پارسایی و مهربانی امام علی(ع) با ضعفا سخن می‌گفتند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار مردم از ما این است که به منش حضرت علی(ع) عمل کنیم، تصریح کرد: دو صد گفته چون عمل نیک نیست.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با اشاره به برگزاری روز قدس گفت: روز قدس، روز وحدت و احقاق حقوق مردم فلسطین است و رهبران جمهوری اسلامی ایران، این روز را به نام روز قدس نامگذاری کردند و به دنبال آن شاهدیم که چگونه طی 4 دهه مردم این روز را گرامی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه زیبایی روز قدس بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: در این روز شاهد برخی حرکات وحدت شکن بودیم و لازم است مراقب باشیم تا از این طریق ضربه نخوریم و وحدت خود را به جهانیان نشان دهیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به حفظ وحدت گفت: بر خلاف این تاکیدات، عده‌ای افراطی به موضع رهبر توجه نکردند و امیدواریم کسانی که مدعی ولایتمداری هستند، وحدت را حفظ کنند و از سخنان رهبر انقلاب تبعیت کنند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شورای شهر ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار