شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۲.۱۶۱ واحدی به پله ۹۵ هزار و ۹۱۵ واحدی رسید.

روز آرام بورس دراوایل هفتهبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۸۳.۴۰ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۱۱۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۵۲۶ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد فارس، شیراز، سپ، فخوز، وتوکا، فملی با روند صعودی و نماد فولاد با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۸۶.۱ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۱۰۹ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۴۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۹ میلیون سهم طی ۲ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۸۳.۶۷ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۷۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد شپنا، فولاد، شبندر با روند نزولی و نماد اخابر، جم، تاپیکو، کچاد با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۱۴.۱ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۱۰۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۹۲۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۴۰ میلیون سهم طی ۲۹ هزار نوبت معاملاتی است.

 شاخص در کانال ۹۵ هزار واحد قرار گرفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۲.۱۶۱ واحدی به پله ۹۵ هزار و ۹۱۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۹۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد فولاد، شپنا، شبندر، شتران با روند نزولی و نماد جم، اخابر، تاپیکو با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۸۲.۲ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۱۰۴ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۹۶ میلیون سهم طی ۴۱ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار