تیم ملی فوتبال اسپانیا در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز جام جهانی از سد تونس گذشت و فرانسه هم مقابل آمریکا متوقف شد.

دیدارهای تدارکاتی فوتبال/ پیروزی اسپانیا و توقف فرانسه در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانیبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال اسپانیا، هم گروه ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۳:۱۵ امشب به مصاف تونس رفت و در پایان حریفش را با یک گل شکست داد.

یاگو آسپاس مهاجم تیم سلتاویگو که در دقیقه ۷۶ به جای یوردی آلبا به زمین آمده بود تک گل این بازی که در ورزشگاه کراسنودار روسیه برگزار شد به ثمر رساند.

این آخرین دیدار تدارکاتی ۲ تیم پیش از آغاز جام جهانی بود. شاگردان لوپتگی جمعه ۱۵ ژوئن(۲۵ خرداد) در ورزشگاه فیشت سوچی به مصاف پرتغال می روند و عقاب های کارتاژ هم که در گروه هفتم با بلژیک، انگلیس و پاناما همگروه هستند اولین بازی خود را دوشنبه ۱۸ ژوئن(۲۸ خرداد) برابر انگلیس برگزار می کنند.

فرانسه یک - آمریکا یک

** در دیگر بازی تدارکاتی مهم امشب، فرانسه مقابل یکی از غایبان بزرگ بیست و یکمین دوره جام جهانی یعنی آمریکا با تساوی یک بر یک متوقف شد.

این بازی در ورزشگاه گروپاما لیون برگزار شد و در پایان یولیان گرین(۴۴) برای یانکی ها و کیلیان امباپه(۷۸) برای خروس ها گلزنی کردند.

شاگردان دیدیه دشان در نخستین بازی خود در جام جهانی، شنبه ۱۶ ژوئن(۲۶ خرداد) با استرالیا رو در رو می شوند.

انتهای پیام/

برتری حریف ایران مقابل تونس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار