دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: یکی از فینال‌های ما در جام جهانی دیدار با مراکش است و امیدواریم با کسب نتیجه در این دیدار با روحیه به مصاف اسپانیا و پرتغال برویم.

بیرانوند: فینال ما در جام جهانی بازی با مراکش است/ اکنون به اسپانیا و پرتغال فکر نمی کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا بیرانوند درباره برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در کمپ لوکوموتیو مسکو روسیه بیان کرد: خیلی خوشحالم که در این کمپ حضور دارم. پیش از حضور در کمپ لوکوموتیو هم اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردیم و بازی مناسبی برابر ترکیه انجام دادیم. به اهدافمان هم رسیدیم. دومین روزی است که در مسکو حضور داریم و همه امور خوب است. از لحاظ تغدیه و کارهای پزشکی هم وضعیت خوبی داریم.

او درمورد نخستین بازی ایران در جام جهانی برابر مراکش گفت: روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم. امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم. نه به اسپانیا فکر می کنیم و نه به پرتغال. یکی از فینال های ما در جام جهانی همین دیدار با مراکش است و امیدواریم با کسب نتیجه ای خوب از این دیدار با روحیه ای مناسب به مصاف اسپانیا و پرتغال برویم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار تدارکاتی این تیم با لیتوانی گفت: پیش از این بازی قرار بود یک دیدار با یونان انجام دهیم که متاسفانه این بازی لغو و کارمان سخت شد. با این وجود هر روز تمرین می کنیم و می جنگیم. هر بازی ای که لغو شود انگیزه ۲ برابری برای ما ایجاد می کند. دیدار با لیتوانی هم برای ما اهمیت زیادی دارد و محکی جدی است تا برنامه های تاکتیکی که می خواهیم برابر تیم های دیگر داشته باشیم در این بازی امتحان کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار