خیران شهرستان ایرانشهر در جشن گلریزان امروز پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال (۲۰۵ میلیون تومان) کمک نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را تعهد کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی  فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت، بخشش و بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است.

نبی بخش داودی گفت: آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در حقیقت یک خانواده را از نابودی و آسیب‌های اجتماعی نجات می‌دهد.

وی ادامه داد: هر حرکت مادی و معنوی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه نزول قرآن و در آستانه عید فطر به طور قطع دارای اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال است.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز گفت: بر اساس آیات و روایات اگر کسی در راه خدا قدم بردارد و به مومنی کمک کند در واقع به خدا قرض داده و خداوند در قیامت قرض او را پس داده و پاداش عملش را خواهد داد.

مولوی عبدالصمد کریم زایی اظهار داشت: همه وظیفه داریم به کمک زندانیان جرائم غیر عمد بشتابیم و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان نیز گفت: هشت زندانی جرائم غیر عمد با هفت میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال (۷۷۱ میلیون تومان) بدهی در شهرستان ایرانشهر چشم انتظار آزادی هستند.

رحمدل بامری افزود: از سال ۱۳۹۰ تاکنون زمینه آزادی ۷۵۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد سیستان و بلوچستان با بدهی ۱۳۰ میلیارد ریال فراهم شده است.

وی بیان کرد: هم اینک ۷۷ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های سیستان و بلوچستان با بدهی ۴۶ میلیارد ریال چشم انتظار کمک خیران هستند.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن گلریزان در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار