مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۷۳ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های سیستان و بلوچستان بسر می‌برند که چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مجموع کل بدهی آنان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رحمدل بامری  مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: جشن‌های گلریزان این سه شهرستان از روز گذشته تاکنون با حضور با شکوه مردم و مسئولان برگزار شد.

رحمدل بامری ادامه داد: در جشن گلریزان شهرستان‌های هیرمند، نیمروز و زهک خیران به ترتیب به پرداخت ۱۶۰ میلیون تومان، ۳۰ میلیون تومان و ۴۰ میلیون تومان متعهد شدند.

وی گفت: هم اینک ۷۳ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های سیستان و بلوچستان بسر می‌برند که چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مجموع کل بدهی آنان است.

وی خاطر نشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد وجوه نقدی خود را علاوه بر واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت به نام ستاد دیه استان، با سامانه پیامکی *۷۸۰*۷۷۷۷۰۵۴# نیز پرداخت کنند.

خیران شهرستان هیرمند، نیمروز و زهک در شمال سیستان و بلوچستان در جشن گلریزان پرداخت ۲۳۰ میلیون تومان کمک نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را تعهد کردند.

انتهای پیام/ع

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار