سرمربی تیم فوتبال استقلال از راه دور برنامه تمرینی خاصی را برای بازیکنانش در نظر گرفت تا آن‌ها در آستانه رقابت‌های فصل جدید شرایط خوبی داشته باشند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال که این روز ها در تعطیلات به سر می برد از راه دور تمرینات اختصاصی برای شاگردانش در نظر گرفته تا آنها قبلا از شروع مسابقات لیگ هجدهم از هر لحاظ آمادگی لازم را داشته باشند .

 تمرینات آبی پوشان طبق خواسته شفر از چهارم تیر ماه آغاز می شود به همین دلیل سرمربی آلمانی برنامه تمرینی خاصی را به بازیکنانش اعلام کرده  تا آنها پیش از شروع تمرینات گروهی، به صورت انفرادی تمرین کنند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال طبق برنامه شفر از روز گذشته تمرینات اختصاصی خود را آغاز کردند و آبی پوشان تا قبل از چهارم تیر ماه  یک روز در میان به انجام کارهای استقامتی و بدنسازی می پردازند .در برنامه تمرینی استقلالی ها دویدن استقامتی در تمامی روز ها وجود دارد تا از این نظر بازیکنان در سطح ایده آلی قرار گیرند.

به هر ترتیب شفر در نظر دارد از هم اکنون تا آغاز بازی سوپر جام فوتبال ایران و رقابت های لیگ برتر بازیکنان را به انجام تمرین زیاد تشویق کند تا آنها برای حضور در تمرینات گروهی مشکلی نداشته باشند.

طبق برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ فصل جدید لیگ برتر از تاریخ چهارم مردادماه آغاز می‌شود. همچنین پیش از آغاز لیگ برتر، استقلال و پرسپولیس باید در ۲۹ تیرماه در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران به مصاف یکدیگر بروند.

همچنین قرار است دستیاران شفر زودتر از مربی آلمانی خود را به تهران برسانند تا هماهنگی لازم برای برگزاری تمرینات آبی ها در دستور کار قرار دهند .

انتهای پیام/

شفر،استقلالی ها را به خط کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار