نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت:راهپیمایی روز قدس تقویت‌کننده وحدت جهان اسلام علیه استکبار جهانی و همچنین تجدید بیعت با ولی امر مسلمین است.

 آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در رابطه با اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: با توجه به این‌که فلسطین مسأله جهان اسلام است و بنا بر فرموده امام راحل روز قدس روز اسلام است، جدا نشدن بخشی از جهان اسلام برای همه مسلمانان باید یک اصل باشد.

وی افزود: وظیفه اسلامی و دینی ایجاب می‌کند هر مسلمانی برای جدا نشدن بخشی از منطقه اسلام که قبله اول مسلمانان است به حمایت از مظلومان به پاخیزد، علاوه بر این‌که از معیارها و شاخص‌های مسلمانان و نظام اسلامی دفاع از مظلوم است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار جهانی و کشورهای وابسته به آن می‌خواهند از طریق حمایت رژیم غاصب صهیونیستی و ایجاد شکاف بین کشورهای اسلامی، حاکمیت خود را توسعه دهد و همچنین انقلاب اسلامی را تضعیف کند.

وی با اشاره به صحبت‌های شهید مطهری پیرامون شناخت شمر زمانه خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم همان‌طور که مبارزه با ظلم در کربلا و در روز عاشورا الگوی همه مسلمانان و آزادی‌خواهان است، امروز همین استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، همچون شمر در کربلا مقابل حریت و آزادی قرار گرفته است که باید مقابل آن ایستاد.

عبداللهی راهپیمایی روز قدس را تقویت‌کننده وحدت جهان اسلام علیه استکبار جهانی و همچنین تجدید بیعت با ولی امر مسلمین دانست و یادآور شد: اصولاً حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس مظهر وحدت است و تک‌تک مردم نشان قدرت، یکپارچگی و تجلی اقتدار اسلامی هستند که همین امر سبب می‌شود هر مسلمانی با حضور در مراسم راهپیمایی، حمایت خود را از مقاومت که رکن مهم جهان اسلام است اعلام کند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری راهپیمایی روز قدس در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.