امام جمعه خورموج گفت: حمایت از آرمان‌های فلسطین نه تنها در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بلکه از آرمان‌ها و راهبرد‌های اصلی امام امت بوده است.

حمایت از آرمان‌های فلسطین راهبرد‌های اصلی امام امت بوده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خورموج ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: یوم‌الله قدس یادگار ارزشمند و فراموش‌نشدنی حضرت امام (ره) و تأکیدات و فرمان‌ها حکیمانه مقام معظم رهبری است که باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

وی افزود: فلسطین خواستگاه و محل بعثت بسیاری از پیامبران الهی و محل دفن آن‌هاست و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که مسجدالاقصی اولین قبلگاه مسلمانان و محل معراج رسول گرامی(ص) به شمار می‌رود.

امام‌جمعه خورموج با بیان این‌که لابی پشت پرده بیت‌المقدس صهیونیست‌ها هستند به اهمیت بیت‌المقدس پرداخت و گفت: در شرایط کنونی جبهه مقاومت در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و جمهوری اسلامی احیاگر نهضت و آرمان‌های مردم فلسطین است.

وی اضافه کرد: حمایت از آرمان‌های فلسطین نه‌ تنها در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بلکه از آرمان‌ها و راهبردهای اصلی امام امت بوده و نام‌گذاری روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) منشأ خیر و برکت و بیداری مسلمانان دنیا شده است.

مصلح ادامه داد: امروز مرتجعین عرب به‌صورت علنی و غیر پنهانی به حمایت مالی از رژیم اشغالگر قدس بر آمده‌ و گروه‌های داعش و تکفیری را در بلاد اسلامی به وجود آورده‌اند.

انتهای پیام/م

روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) منشأ خیر و برکت و بیداری مسلمانان دنیا شده است

برچسب ها: قدس ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.