روز قدس روز افتدار و نمایش اتحاد و همدلی مردم ایران است.

روز قدس روز اقتدار و نمایش اتحاد و همدلی ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  روز قدس یکی از نقاط قوت انقلاب اسلامی ایران است ,روز قدس بهترین فرصت برای مقابله با ایران هراسی است.
دشمنان همواره با تحریک جریانات سیاسی منطقه سعی می کنند ایران را دشمن همه پندارند در صورتی که بر خلاف این جریانات روز قدس و پیام این روز ابن است که تنها دوست مردم منطقه ایران است,ملت های منطقه هم دریافتند که ایران تنها برای اسرائیل خطرناک است و ایران همیشه چتر حمایت خود را برای مظلومان باز میکند.
در این میان مردم دیار الوند در تجدید بیعت با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام.خمینی (ره ) و لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری در اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونستی امروز با فریاد مرگ بر اسرائیل راهپیمایی روز جهانی قدس را همگام با ملت ایران انجام دادند.
در این راهپیمایی مردم همدان مانند سال های گذشته با حضور مسئولین, روحانیون,جانبازان,خانواده های شهدا ,و اقشار مردم یکپارچگی خود را نشان دادند و بابد گفت راهپیمایی امسال با توجه به جنایت اخیر رژیم صهیونستی و توطئه های دشمنان بخصوص امریکا و اسرائیل جنایتکار علیه مردم ایران اسلامی با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد.
گفتنی است راهپیمایی روز قدس همزمان در 70 نقطه استان برگزار شد.
انتهای پیام/ج

 مردم ایران در روز قدس اقتدار و اتحاد خود را به رخ کشیدند

 
 
 
 
برچسب ها: روز قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.