رئیس پلیس راهور استان همدان از محدودیت های ترافیکی روز قدس در استان خبر داد.

محدودیت های ترافیکی روز قدس در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهور استان همدان به  محدودیت های ترافیکی روز قدس در استان اشاره کرد و افزود:از ساعت ۹ صبح تردد وسایل نقلیه شخصی از خیابان های ششگانه به میدان حضرت امام خمینی (ره) ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۰ صبح به بعد و با شروع تجمع راهپیمایان در میدان امام خمینی (ره)، محدودیت تردد برای تمام وسایل نقلیه (خودرو و موتورسیکلت) در میدان امام و شش خیابان اصلی منتهی به آن در شهر همدان ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: توقف در خیابان شریعتی از میدان حضرت امام(ره) تا میدان شریعتی و در خیابان پاسداران از میدان شریعتی تا کوچه منتهی به حمام صفا از ساعت ۷:۳۰ روز جمعه تا پایان مراسم نماز جمعه ممنوع است و در صورت پارک وسایل نقلیه نسبت به انتقال آنان توسط جرثقیل اقدام خواهد شد.

سرهنگ فکری افزود: همزمان با عبور راهپیمایان از خیابان شریعتی و تقاطع خواجه رشید، تردد وسایل نقلیه از سمت میدان امام زاده عبدالله و میدان آرامگاه به سمت تقاطع خواجه رشید ممنوع است.

وی اظهار داشت: پس از ورود راهپیمایان به میدان شریعتی و حسینیه حضرت امام (ره)، تا پایان مراسم نماز جمعه تردد تمام وسایل نقلیه از سمت سه راهی شهید زمانی، سه راهی شکریه، خیابان مهدیه جنب کانون مهدیه و تقاطع خواجه رشید به سمت میدان شریعتی و خیابان پاسداران ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان همدان در پایان ادامه داد:در شهرستانهای استان همدان محدودیت های ترافیکی مانند سال های گذشته از ساعت ۸ اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.