ریاست فدراسیون نجات غریق از برگزاری کلاس‌های آموزشی بازآموزی منجیان غریق کشور امسال با حضور مدرسین بین المللی در مازندران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ایلخان نوری ریاست فدراسیون نجات غریق کشور در بابلسر با بیان اینکه فدراسیون نگاه ویژه‌ای به استان مازندران دارد، گفت:: کلاس‌های آموزشی آمادگی و بازآموزی منجیان غریق امسال در مازندران با حضور مدرسین بین المللی اقسا نقاط کشور برگزار می‌شود.

وی از فعالیت ۱۸۰ هزار نفر ناجی غریق، غواص و آب درمان آموزش دیده در کشور خبرداد و افزود: نیمی ازاین تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند که در نوع خود یکی از افتخارات فدراسیون نجات غریق ایران است.

ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: مازندران با حضور بیش از ۱۰ هزار ناجی غریق به عنوان الگوی نجات غریق کشور در بحث سواحل کشور و ساماندهی تعداد ناجیان غریق است.

ایلخان نوری با اشاره به اینکه هدف اصلی ما کاهش مغروقین و نجات جان هموطنان هست، افزود: در بازرسی که از سواحل مازندران در چند روز اخیر صورت گرفته شاهد جمعیت بسیار زیادی از مسافران در نوار ساحلی بودیم که نیرو‌های نجات غریق در شرایط سخت در کنار دریا جهت تامین جان مسافرین در تلاش بوده اند.
انتهای پیام/آ

بازآموزی منجیان غریق کشور  امسال در مازندران

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار