همزمان با فرا رسیدن شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین شب از لیالی با برکت قدر زائران و مجاران حرم مطهر رضوی با سر دادن نوای «الغوث، الغوث، خلصنا من النار یا رب» و «العفو العفو» از درگاه ایزد منان طلب آمرزش و مغفرت کردند.

زائران و مجاران حرم مطهر رضوی از درگاه ایزد منان طلب آمرزش و مغفرت کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در سومین شب از لیالی قدر، هزاران زائر و مجاور ولایت‌مدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از سراسر ایران و مشهد مقدس خود را به حرم مطهر امام رضا (ع) رسانده و در این شب بابرکت از کنار مضجع امام خوبی‌ها به راز و نیاز با معبود پرداختند.

زائران حرم مطهر امام مهربانی‌ها که از ساعت‌های ابتدایی شب خود را به حرم مطهر امام مهربانی‌ها رسانده بودند، با سر دادن نوای «الغوث، الغوث، خلصنا من النار یا رب» و «العفو العفو» از درگاه ایزد منان طلب آمرزش و مغفرت کردند.
 

بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام در حرم رضوی برگزار شد


مراسم سومین شب از لیالی قدر با برپایی  بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام در صحن جامع رضوی آغاز شد.
 
در این محفل باشکوه مختار دهقان، احسان محمدی و مهدی حسنی از قراء بین المللی حرم مطهر رضوی با صوت دلنشین خود سوره‌های دخان، روم، عنکبوت را به زیبایی تلاوت کردند.

در ادامه دعای جوشن کبیر توسط مهدی میرداماد؛ مداح و ذاکر برجسته کشوری قرائت شد.
 
پس از اتمام دعای پر فیض جوشن کبیر، مداحی، روضه‌خوانی و قرائت زیارت امام حسین (ع) آیت الله علم الهدی؛ نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در جمع عزادران به ایراد سخنرانی پرداخت.
 
انتهای پیام//ا.س
برچسب ها: رمضان 97 ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.