رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی از برپایی مراسم احیاء ویژه کودکان و نوجوانان در شب‌های قدر در واحد کبوترانه و رواق درالهدایه حرم مطهر رضوی خبر داد.

برگزاری مراسم شب‌های قدر ویژه کودکان و نوجوانان در حرم رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم مهدی حسن‌زاده گفت: در شب‌های قدر برنامه‌های متنوع و مختلفی ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که برگزاری احیاء و قرآن به سر گرفتن از جمله این برنامه‌ها بود.

وی با بیان اینکه این برنامه از ساعت ۲۲ در واحد کبوترانه واقع در باب‌الهادی (ع) برگزار شد و تا ساعت ۲۴ بامداد ادامه یافت تصریح کرد: در این ویژه‌برنامه آموزش قرآن، آداب زیارت، صلوات خاصه حضرت رضا (ع)، داستان‌های مرتبط با شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) ، احکام نماز، وضو در قالب قصه، پویانمایی عزاداری، سینه‌زنی و قرآن به سر گرفتن برای کودکان اجرا شد.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: آشنایی کودکان با قرآن و مفاهیم دینی، آسوده خاطر بودن والدین در هنگام مراسم احیاء و تشویق کودکان برای حضور در مراسم‌های مذهبی، برخی از اهداف این برنامه‌ها بود.

ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم مهدی حسن‌زاده افزود: برنامه شب احیاء ویژه نوجوانان به همراه برنامه عزاداری در رواق دارالهدایه تدارک شده که از ساعت ۲۲ تا ۲۴ برگزار شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

مراسم شب قدر ویژه نوجوانان  در حرم مطهر رضوی

برچسب ها: رمضان 97 ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.