برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب با موضوع روز قدس برگزار شد.

کشورهای اروپایی اسرائیل را اولین تهدید برای کل اروپا می دانند/ طرح وطن جایگزین برای مردم فلسطین یک دروغ بزرگ استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب (پنج شنبه) با حضور رويوران معاون سیاسی و بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی و مسعود شجره رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس برگزار شد.

در ابتدای برنامه رويوران معاون سیاسی و بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به اینکه دوگانگی ها در فلسطین طبیعی است به طوری که یک سری سازشکار و سری دیگر مقاوم هستند، اظهار کرد: بسیاری در خصوص عربستان، امارات، بحرین و مصر تصور می‌کردند که از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنند در حالی که آنها با اسرائیلی‌ها به صورت زیر میزی همکاری داشتند و اکنون ماهیت آنها نیز آشکار شده است.

در ادامه خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی با بیان اینکه ملت فلسطین هیچ وطنی جز فلسطین ندارند و طرح وطن جایگزین دروغ بزرگ است که آن را تکذیب می‌کنم اظهار داشت: بسیاری از کشورهای اروپایی اسرائیل را اولین تهدید برای کل اروپا می دانند.

وی با تاکید بر اینکه کلید انتظار فرج است و باید صبر داشته باشیم تا این رژیم کاغذی از بین برود عنوان کرد: آمریکا از لحاظ دیپلماسی به حاشیه رفته است لذا ۱۲۸ کشور بر علیه تصمیمات ترامپ مخالفت کردند.

مسعود شجره رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس با اشاره به اینکه تظاهرات روز قدس در لندن بزرگترین تظاهرات در تمام کشورهای غربی است ادامه داد: مردم انگلیس روز به روز نسبت به ظلمی که به ملت فلسطین می شود آگاه‌تر می شوند، راهپیمایی روز قدس در لندن به صورت قانونی و صلح جویانه برگزار می‌شود.

شجره با اشاره به اینکه بین دولت انگلیس و مردم این کشور فرق وجود دارد، گفت: با وجود سانسور اخبار راهپیمایی فلسطین در کشورهای غربی مردم این کشور اخبار را از طریق وب سایت ها، توییتر و فیس بوک دنبال می‌کنند به طوری که آنها تمام جنایاتی را که بر ملت فلسطین صورت می‌گیرد را مشاهده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نتانیاهو در انگلیس درخواست کرد تا روز قدس در این کشور برگزار نشود و غیر قانونی اعلام شود، افزود: این در حالی است که تظاهرات ما در انگلیس قانونی و انسان دوستانه است لذا، اين تظاهرات با سایر تظاهرات‌هایی که در انگلیس و غرب برگزار می‌شود فرق می‌کند ، ما پشتیبان ملت فلسطین هستیم.

شجره با بیان اینکه تظاهرات هایی که بر علیه رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد کاملاً موثر است و از راه قانونی نیز به جلو حرکت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در طی ۳۷ سالی که گذشت، این تظاهرات را در لندن باعظمت اجرا کردیم لذا ایستادن بر علیه ظلم موثر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۶:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
با آرزوی نابودی کامل اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
این همه دوره گردی نتانیاهو پس چی شد خاک بر سر اسرائیل
آخرین اخبار