رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: غصب نمی‌تواند ادامه داشته باشد و سرزمین قدس به زودی به صاحبان اصلی خود برمی‌گردد.

...سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مراسم روز جهانی قدس که هر سال در آخرین جمعه ماه مبازک رمضان برگزار می‌شود؛ از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: مسجد الاقصی که به مدت 15 سال در زمان بعثت حضرت محمد (ص) به عنوان قبله گاه مسلمانان بود، امروزه جزء مساجدی محسوب می شود که مسلمانان می توانند نمازهای یومیه خود را به جا بیاورند؛ در نتیجه این ها نشان می دهد این مسجد برای ما قابل احترام است و ارزش زیادی دارد.

وی ادامه داد: اکنون داستان فلسطین علاوه بر ارزش های اسلامی و قداست دینی، جنبه سیاسی هم پیدا کرده است؛ چرا که صهیونیست‌ها 70 سال پیش به بهانه داشتن سرزمین یهود فلسطینیان را از سرزمین خود بیرون کردند و ویرانی به وجود آوردند. این اتفاقات با گذشت 70 سال هنوز توسط رزیم صهیونیستی ادامه دارد.

سید رضا اکرمی اظهار داشت: ما نسبت به این اقدامات رژیم صهیونیستی اعتراض داریم و به دنیا اعلام می کنیم که غصب نمی‌تواند ادامه داشته باشد و سرزمین قدس به زودی به صاحبان اصلی خود برمی‌گردد.

وی گفت: هرچند برخی کشورهای اسلامی اعتراضی به وضعیت موجود فلسطین ندارند، اما  دیگر کشورها سرزمین قدس را قبول دارند و در روز قدس هم اعتراض خود را نیز نشان می‌دهند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم کشورهای اسلامی که جدا از دولت های کشورهای خود هستند باید در روز قدس بیایند و نسبت به غصب و ریشه کن شدن ظلم در فلسطین اعتراض کنند و آرزوی آزادی سرزمین فلسطین را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار