فعال فلسطینی ساکن مناطق اشغالی درباره نقش امارات عربی متحده در تملک اراضی فلسطینی‌ها در قدس به نفع اشغالگران هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمال الخطیب، معاون رئیس جنبش اسلامی فلسطین ساکن اراضی اشغالی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: یک تاجر اماراتی بسیار نزدیک به محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی در حال خریداری املاک و خانه‌هایی در بخش قدیمی قدس است و به ویژه تلاش می‌کند خانه‌های متصل به مسجدالاقصی را خریداری کند. یک تاجر اهل قدس که از نزدیکان محمد دحلان است با او در این زمینه همکاری می‌کند.

او افزود: او به یکی از ساکنان خانه‌ای متصل به ساختمان مسجدالاقصی ابتدا پیشنهاد پنج میلیون دلار برای خرید خانه‌اش داد و به علت مخالفت صاحب خانه این مبلغ را تا ۲۰ میلیون دلار افزایش داد که البته به نتیجه نرسید چون صاحب اصلی خانه راضی به گرفتن پول‌های کثیف نشد. محمد بن زاید در سال ۲۰۱۴ نیز اقدام به خریداری خانه‌هایی در سلوان و وادی حلوه کرده بود که بعداً این خانه‌ها تخریب و به شهرکی یهودی نشین تبدیل شدند.

این فعال فلسطینی در پایان به هموطنان فلسطینی خود در قدس توصیه کرده که به هیچ وجه املاک و خانه هایشان را به هیچ کس تحت هر پوششی که هستند نفروشند و افزوده است: حکومت امارات جرثومه خطرناکی در پیکره امت اسلامی است.

انتهای پیام/

افشای نقش امارات در خرید املاک قدس و تحویل آن به تل‌آویو

برچسب ها: فلسطین ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار