معتمدی گفت: جامعه دانشگاهیان با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان استکبار می‌زنند.

زارع///روز قدس////روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی استاحمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روز قدس گفت: روز قدس نماد عدالت، آزادی‌خواهی و حمایت از مظلومان مردم فلسطین در برابر تجاوزگران و زورگویان رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: روز قدس یکی از روزهای مهم تاریخ است که حضرت امام(ره) هم در این موضوع تأکید جدی داشتند که حمایت از ملت‌های مظلوم یکی از شعارهای انقلاب است و باید ادامه داشته باشد.

رئیس دانشگاه امیرکبیر عنوان کرد: روز قدس یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) است چرا که ایشان توجه خاصی به این روز و مردم فلسطین داشتند.

معتمدی تأکید کرد: این تدبیر هوشمندانه حضرت امام مسیر تحقق و وعده الهی و تعیین سرنوشت هر ملتی را به خوبی نشان داد و این پیام را به مستکبران و ظالمان جهان اعلام کرد که این جنایت علیه بشریت پایدار نخواهد بود.

وی در ادامه به موضوع انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف پرداخت و گفت: طبیعتا این روز باید پر شورتر از همیشه و هر سال برگزار شود به هرحال به نظر من جامعه دانشگاهی کشور هم با حضور گسترده می‌تواند مشت محکمی به دهان استکبار بزند.

روز قدس، روز حمایت از کشورهای مظلوم مسلمان است

رئیس دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: روز قدس، روز حمایت از کشورهای مظلوم مسلمان است و پیام ما این است که جمهوری اسلامی ایران همیشه از این کشورها حمایت می‌کند.

معتمدی اظهار کرد: حمایت از ملت‌های مظلوم یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است و امام خمینی (ره) روز قدس را برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با ظلم و ستم از دشمنان اسلام نام گذاری کرده است.

وی ادامه داد: جامعه دانشگاهی همگام با مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس حضوری فعال دارد به طوری که امسال به دلیل تغییر پایتخت رژیم اشغالگر به شهر قدس شریف یک شرایط سیاسی و اجتماعی حساسی در منطقه ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه امیرکبیر عنوان کرد: دانشجویان و جامعه دانشگاهی به صورت خودجوش در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و دانشگاه امیرکبیر از آنها در راستای اجرای برنامه‌های خود حمایت کامل را انجام می‌دهد.

معتمدی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس ظلم‌ستیزی و دفاع از ملت‌های مظلوم دنیا را به جهانیان ثابت می‌کند به همین دلیل امروزه مردم روزه‌دار این مسئله را  به خوبی درک کرده‌اند.

معتمدی یادآور شد: امیدواریم که با حضور جهانیان و افشای توطئه‌های آنها مردم مسلمان بتوانند در منطقه آرامش داشته باشند و این آرامش تا زمانی که این رژیم غاصب در جهان وجود داشته باشد محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار