ربیعی گفت: 3 موضوع زنان، محیط کار و توسعه همکاری‌های بین المللی از مهم‌ترین محور‌های اجلاس بین المللی کار در سال جاری بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دستاورد‌های یکصد و هفتمین اجلاس بین المللی کار، اظهار کرد: در تمام ملاقات‌ها حمایت از برجام یکی از مهم‌ترین موضوعات بود.

وی افزود: اعزام نیروی کار، مباحث فنی حرفه‌ای و افزایش همکاری اقتصادی از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در این دیدارها بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایرلند، بلغارستان و فنلاند در مورد اعزام نیروی کار خواستار همکاری شدند. کشورهای آفریقای جنوبی، فنلاند، ایرلند، قزاقستان و بلغارستان در زمینه فنی حرفه‌ای خواهان اعزام مربی به ایران بودند که ما هم خوستار همکاری آن ها در زمینه تکنولوژی های به روز با ایران بودیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مباحث مهم  مطرح شده در اجلاس بین المللی کار، موسسه آموزشی تورین برای ارتقای دانش فنی حرفه‌ای بود، افزود: مرکزیت قرار گرفتن ایران برای انجام فعالیت‌های منطقه‌ای به عنوان تفاهم عمومی صورت گرفت و در آبان ماه مقرر شد که بیش از ۵۵ کشور با محوریت کودکان و معلولان و همچنین سالمندان با ایران همکاری کنند که این موضوع برای ایران حائز اهمیت است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: 3 موضوع زنان، محیط کار و توسعه همکاری‌های بین المللی از مهم‌ترین محور‌های کنفراس امسال بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
داروخانه بیمارستان دولتی با دفترچه بیمه سلامت یک قطره استریزه چشم که قیمت آزادش دوهزار و پانصد تومنه را در دفترچه نوشته و سهم بیمار که من باشم شده چهارهزارو پانصد تومان یعنی دوبرابر قیمت آزاد !!! دو روز پیشم رفتم همون بیمارستان چندتا قرص نوشتن برام قیمت کل شده بود ۱۲۲۰۰ تومان و در دفترچه بیمه سلامت نوشته سهم بیمار ۳۶۰۰ تومان و سهم سازمان ۸۶۰۰ تومان اونوقت از من ۱۰۵۰۰ تومان گرفت!!! یعنی قیمت قرصو هم از من میگیره و هم از سازمان آیا این قیمت ها قانونیه ؟
آخرین اخبار