سومین شب از لیالی قدر همزمان در سراسر کشور در استان همدان با حضور پرشور مردم در تکایا و مساجد برگزار خواهد شد.

برگزاری سومین شب قدر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  همگی می آیند، پیر و جوان، بزرگ و کوچک، زن و مرد در سومین شب از لیالی قدر در مساجد ، تکایا  و حسینیه‌های حضور میابند تا از سودای دل اشک پشیمانی بریزند و از خدای مهربان طلب عفو و بخشش کنند. در این شب مساجد و حسینیه‌ها مملو از مردمانی خواهد بود که آمده‌اند تا با خدای خود درد دل و راز و نیاز کنند.

 امشب شب بیست و سوم  ماه مبارک رمضان مصادف با سومین شب از لیالی قدر مراسم احیاء  این شب که در روایات رسیده از امامان معصوم (ع) فضیلت آن از هزار ماه بیشتر است، همزمان با سراسرکشور  در استان همدان با حضور گسترده مردم در مساجد، حسینیه ها و مکان های مذهبی و زیارتی برگزار می شود.

 آئین معنوی و روحانی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان پنجشنبه شب با حضور گسترده مردم همدان در مساجد، حسینیه ها، مکان های مذهبی و زیارتی برگزار و مومنان و دلباختگان حضرت امیرالمومنین (ع) با حضور خود در این مراسم ندای "العفو العفو" را در سومین شب از لیالی قدر سر  می دهند.

در این شب اوج معنویت و اخلاص را توسط عاشقان و شیفتگان مولای متقیان حضرت علی مرتضی(ع) با ندای «سبحانک یا لااله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب»، شاهد خواهیم بودیم.

تمامی مساجد،تکایا و حسینه ها استان همدان میزبان مردم خداجو  خواهند بود.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری مراسم شب قدر در همدان

برچسب ها: شب قدر ، قرآن ، اهل بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.