امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: ملت ایران امسال نیز همچون سال‌های گذشته و بلکه پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند.

مولوی عبدالخالق حسین‌زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،با تاکید بر اینکه بدون شک حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مشتی محکم بر دهان زورگویان و ظالمان جهان محسوب می‌شودگفت: انتظار می‌رود ملت ایران امسال نیز همچون سال‌های گذشته و بلکه پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند.

مولوی عبدالخالق حسین‌زهی گفت: رژیم صهیونیستی و همپیمانان جنایتکارش آرزوی بیرون راندن همیشگی ملت مظلوم فلسطین از قدس را به گور خواهند برد چرا که به یاری خداوند و در سایه اتحاد جهان اسلام تا آزادی قدس شریف راه زیادی باقی نمانده است.

وی افزود: اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس و دیگر همپیمانانش وظیفه انسانی همه آزادی‌خواهان است چرا که این جنایتکاران سالهاست با تکیه امپراطوری رسانه‌ای خود و برعکس جلوه دادن مسئله فلسطین در حال جنایت و ریختن خون مسلمانان مظلوم فلسطین هستند.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مشتی محکم بر دهان زورگویان و ظالمان جهان محسوب می‌شود، ادامه داد: انتظار می‌رود ملت ایران امسال نیز همچون سال‌های گذشته و بلکه پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند.

مولوی حسین‌زهی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و همپیمانان جنایتکارش آرزوی بیرون راندن همیشگی ملت مظلوم فلسطین از قدس را به گور خواهند برد چرا که به یاری خداوند و در سایه اتحاد جهان اسلام تا آزادی قدس شریف راه زیادی باقی نمانده است.

امام جمعه اهل سنت مهرستان تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان امسال نیز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر فریاد مظلومیت قدس شریف، وحدت بی‌نظیر خود را مقابل چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ع

حضور حداکثری مردم در راهپمایی روز قدس زمینه‌ساز آزادی قدس شریف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار