مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با بیان اینکه حمایت از مظلوم همواره سرلوحه کار ملت ایران قرار دارد، گفت: جوانان فلسطینی و حامیانشان از خون شهیدانشان نخواهند گذشت و تا آزادی قدس شریف ایستادگی می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدجواد عمرانی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل  اظهار کرد: آل سعود و رژیم صهیونیستی روز به روز به پایان خود نزدیک‌تر خواهند شد و میبینیم که ترس آنان را فرا گرفته است.

عمرانی  با بیان اینکه اقدامات آل سعود برای امنیت سازی اسراییل سرابی بیش نیست، گفت: سران استکبار قصد داشتند تا با فتنه داعش، ننگ جنایات خود را در تاریخ پاک کنند و به خود هویت بخشند، اما در این امر با رشادت مدافعین حرم موفق نشدند.

وی با بیان اینکه چرا پرستاری که لباس فرم داشته و قصد کمک رسانی داشته به عمد به شهادت می‌رسد؟ آن افرادی که علیه کشور‌های مظلوم قطعنامه صادر می‌کنند کجایند که به این اقدامات پاسخی قاطع بدهند؟ گفت: اسراییل بداند که جوانان فلسطینی از خون شهیدانشان نخواهند گذشت و تا آزادی قدس شریف از پای نخواهند نشست.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ریشه در قرآن دارد و وظیفه هر مسلمانی عمل به قرآن است.

وی گفت: سخنان رهبری فصل الخطاب است و می‌تواند آینده خوبی برای کشور ایجاد کند و مردم همیشه نشان دادند پشتیبان ولایت فقیه هستند، فردا نیز با حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و زوال و نابودی رژیم کودک صهیونیستی و آمریکای جهاخوار را نزدیک‌تر می‌کنند.

انتهای پیام/ع

حمایت از مظلوم همواره سرلوحه کار ملت ایران

برچسب ها: قدس ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار