همه می آییم

پیام فرماندار یزد به مناسبت روز جهانی قدس

فرماندار یزد در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  متن پیام سالاری فرماندار یزد در دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بدین شرح است:

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان ازآن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

اینجانب در پایان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزه‌دار دارالعباده یزد دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.

شایان ذکر است که راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه مورخ ۱۸ خردادماه از ساعت ۱۱ صبح با تجمع در میدان شهید بهشتی آغاز و در مسیر خیابان امام خمینی (ره)، چهارراه شهدا (میدان امیر چقماق)، خیابان قیام و میعادگاه نماز جمعه مسجد ملااسماعیل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ا

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم

برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.