کاردار سابق ایران در مصر گفت: راهپیمایی بازگشت می تواند سرآغازی برای انتفاضه ای دیگر از سوی مردم فلسطین باشد.

راهپیمایی بازگشت انتفاضه ای دیگر را رقم می‌زندمجتبی امانی کاردار سابق  ایران در مصر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت روز قدس امسال نسبت به سال های گذشته به دلیل انتقال سفارت  آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، اظهار کرد: روز قدس امسال رنگ و بوی متفاوتی نسبت به سال های گذشته دارد، زیرا رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا نسبت به قبله اول مسلمانان دست درازی کرده است.

کاردار سابق ایران در مصر بیان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرصتی است تا در این روز مسلمانان جهان انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام  کنند و نسبت به اقدام مقبوحانه کاخ سفید اعتراض خود را نشان بدهند.

وی ادامه داد: مسئله داعش  و گروه های تروریستی  با هدف مقابله با صهیونیست ستیزی در منطقه و انحراف جریانات سیاسی جهان اسلام شکل گرفت تا رژیم کودک کش صهیونیستی با خیال آسوده  اهداف شوم خود را دنبال کند.

امانی با اشاره به اهمیت راهبردی انتقال سفارت واشنگتن از تل آویو به بیت المقدس  برای صهیونیست ها، افزود: راهپیمایی های بازگشت که متعاقب این اتفاق تلخ  صورت گرفت تاثیرات مهمی  را در تهییج افکار عمومی  جهان داشته‌است، به طوریکه باید منتظر انتفاضه ای دیگر از سوی مردم فلسطین باشیم.

وی تاکید کرد: روز قدس امسال شاهد  تحرک متفاوت تری  در فلسطین  خواهیم بود و مبارزات علیه رژیم صهیونسیتی  با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار