رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: روز قدس را امام خمینی رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌کنند، غافل نمانند.

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  یدا.. موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس گفت: پیر بیدار انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله در پیامی به مناسبت روز قدس این چنین فرمودند: «روز قدس روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد... روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمّال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس روز حیات اسلام است. باید مسلمین به هوش بیایند. باید بفهمند قدرتی را که مسلمین دارند»

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم.

موحد ابراز داشت: روز قدس را امام خمینی رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌کنند، غافل نمانند.

وی دراین بیانیه آورده است: روز قدس، گاهِ حرکت و رزمندگی و نماد بیداری و آگاهی جهان اسلام و ملت‌های مسلمان است. حضور یکپارچه مردم روزه دار، به استکبار جهانی و خائنان به آرمان‌های فلسطین خواهد فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان‌های خود ـ. که آزادی فلسطین یکی از آنهاست ـ. دست نخواهند کشید و هم چنین به مبارزان فلسطینی، این امید را می‌دهد که در مبارزه خود علیه اشغال گران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن‌ها خواهند بود.

در انتهای این بیانیه آمده است: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار استان کرمان در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم استان بالاخص قضات و کارکنان دادگستری کل استان کرمان دعوت می‌نمایم تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام/ح

بیانیه رئیس کل دادگستری استان برای حضور در راهپیمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار