رئیس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه روز قدس گفت: در این روز دانشگاهیان گوش به ولی زمان حضور پر شور خواهند داشت.

روز قدس، روز امید و اتحاد مسلمانان بیدار در سایه مقاومت استحسین نصیرزاده رئیس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس بیان کرد: همه استادان و دانشجویان مانند سال‌های گذشته به طور قطع در راهپیمایی روز قدس برای رساندن پیام مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاهیان گوش به فرمان ولی زمان، مقام معظم رهبری هستند و مطابق با فرمان ایشان حضور پرشکوهی در راهپیمایی روز جمعه خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاهی از قشر فهیم جامعه هستند و حضور پر شور آنها در راهپیمایی روز قدس نشان از گوش به فرمان آنها دارد.

نصیرزاده تصریح کرد: تمامی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد، ریاست عالی و هیئت امنای این دانشگاه به صورت ویژه حضور خود در راهپیمایی را اعلام کردند تا در این روز دوشادوش یکدیگر از مردم فلسطین حمایت کنند.

رئیس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: دانشگاه آزاد مانند هر سال فعالیت‌های فرهنگی خود را در سراسر کشور در این روز خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

فعالیت‌های فرهنگی  دانشگاه آزاد در راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار