بنابر گفته‌ها و شنیده‌ها هر کدام از افراد بسته به ماه تولدشان و ارتباطش با اجرام آسمانی دارای روحیات و اخلاقیات خاصی هستند که آن‌ها را از متولدین سایر ماه‌ها متمایز می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،بنابر گفته‌ها و شنیده‌ها هر کدام از افراد بسته به ماه تولدشان و ارتباطش با اجرام آسمانی دارای روحیات و اخلاقیات خاصی هستند که آن‌ها را از متولدین سایر ماه‌ها متمایز می‌کند.

برخی این خصوصیات و شنیده‌ها را جدی می‌گیرند و برخی هم آن‌ها را براساس اطلاعات علمی ندانسته و صرفا نوعی شوخی و سرگرمی می‌دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان نیز پایه را بر اساس سرگرمی قرار داده و قصد دارد تا اطلاعاتی درباره خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد ماه در اختیار شما قرار دهد، پس با ما همراه باشید.

خرداد ماهی ها!

متولد خرداد حداقل دو نفر است و ایشان را با این جمله می‌توان تعریف کرد: متولد خرداد، خستگی ناپذیر، خوش صورت، باهوش و زرنگ، اما دو شخصیتی است.

برای روح متولد خرداد عشق و محبت قدرت اعجازی را که در گذشته داشت، از دست داده است.


بیشتر بدانید: معرفی سنگ متولدین ماهها و خواص سحری و درمانی آنها!


البته او هنوز بیش از آنچه که مایل است بپذیرد، به عشق و محبت نیازمند می‌باشد.

اما ضمنا آموخته است که عشق می‌تواند دست و پا گیر و مزاحم باشد.

مشخصات کلی متولدین خرداد ماه

خرداد یعنی کودک طبیعت
سمبل: دوپیکر
عنصر وجود: هوا
شعار: من فکر می‌کنم
سنگ خوش یمن: زمّردکبود
سیّاره: عطارد
فلّز وجود: جیوه
شخصیّت: راوی
رنگ محبوب: زرد و سبز
- فعّال و پیشرو
متفکّر
ارتباط برقرارکننده ایده آلیست

خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد ماه

اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سریع الانتقال، متلّون المزاج، غیر پایدار، عاشق کار‌های فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصیّت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی‌کند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر به هوا، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، پی به اسرار می‌برد، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاْ با سلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد، آدم شناس، عاشق برنامه‌های کوتاه مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپیوتر، از کار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج، زود جوش، در یک جا بند نمی‌شود، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم، رنگارنگ، دارای قوّه تخیّل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل معاشرت، رویائی، بی قرار، اصلاْ رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز، عاشق غذا‌های تند.


بیشتر بخوانید: مهمترین شایعات نجومی دنیا 


خصوصیات اخلاقی مرد متولد خرداد ماه

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش بیزار است.

متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند.

اینان اغلب افرادی صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را می‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ می‎شوند. معمولاً به یاد خدا هستند و از پدر و مادر خیر و نفع می‎برند. اینان اغلب در سینه، پشت یا چهره نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد ماه

عموماً از راه تجارت یا کشاورزی، پول خوبی به دست می‎آورند.

برخی سفر‌های طولانی در طالع دارند که از آن سود خواهند برد.

عموماً از مادرانی خوب متولد می‎شوند.

روزی حلال نصیبشان می‎شود.

اینان عموماً طبعی سرد و‌تر دارند.

حدود دوازده سالگی با خطری مواجه می‎شوند. اغلب در سن چهل سالگی به رفاه می‎رسند.

روز‌های یکشنبه و پنجشنبه، برای آنان خوش یمن است. در طالع اغلب اینان دو زن دیده می‎شود که از آن‌ها خیر و نفع می‎برند.

خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد ماه

زن متولد خرداد ماه

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند.


بیشتر بخوانید: آنچه که ماه تولد در مورد سلامتی تان می‌گوید+عکس 


متولدین زن این ماه عموماً سفید و سرخرو و خوش قد و بالا و شوهر دوست می‎باشند. اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زودرنج می‎باشند. این زنان اغلب میک اندیش بوده و بهدوستان و خویشان نکی می‎کنند. از حرافی و شوخی‎های بی‎مورد پرهیز می‎کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‎باشند.

این زنان اغلب از درد شکم رنج می‎برند که علت آن معمولاً از سردی و خشکی است. مصرف کوبیده سنبل خطایی همراه با زیره و قرنفل، در ناشتا به اندازه یک قاشق چاپخوری، برای آنان مفید می‎باشد. اغلب این افراد خال یا نشانی بر سینه دارند، که نشان از اقبال آنهاست. اینان در اوایل زندگی رنج بسیار می‎بینند، اما عاقبت به خیر می‎شوند. باید غیبت را ترک کنند و از خدا غافل نشوند. زیرا اغلب از دست و زبان خودشان در رنج و عذاب هستند.

متولدین زن این ماه مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهند داشت. لباس‎های آبی و همچنین انگشتر الوان و انگشتر زمرد برای این زنان مناسب خواهد بود.

انتهای پیام/

متولدین ماه خرداد چه خصوصیات اخلاقی دارند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴۶
در انتظار بررسی: ۲۱
Iran (Islamic Republic of)
محنا
۱۹:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
من خیلی خوش خنده و شوخ طبع هستم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۰:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
روان شون مشکل داره
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۰۴:۲۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
اتفاقا متولدین این ماه سیاست مداران معروفی داره مثل چگوارا
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۰۴:۲۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
اتفاقا متولدین این ماه سیاست مداران معروفی داره مثل چگوارا
Iran (Islamic Republic of)
Aram
۰۷:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
یک مرد خردادی با قد بلند و طاهر زیبا و بیان زیبا و احساسات فیک البته ...تمام باورهای منو نابود کرد .ایشون کاملا تنوع طلب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
من خرداد ماهی ام
اهل هیجان و خطر هستم
یکمم پرو
خوش خنده و شوخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
چرته و بیشتر جنبه سرگرمی داره، لطفا در کامنتها هم چرت ننویسین تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
خردادی ها و آبانی ها اکثرا روانی هستن. مخصوصا مردهاشون
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
ماه تولد بخشی از ویژگی‌های شخصیتی مارو شکل میده، مولفه‌هایی مثل: ژن، فرهنگ محیط، تحصیلات، تجربیات گذشته و... هرکدوم بر ما موثر هستند.
در هر صورت خودم که خرداد ماهی هستم اینکه حسود نیستم، درون‌گرا هستم، از کارهای فکری خوشم میاد و اگر خانمی من رو وارد مثلث عشقی کنه با لگد از زندگیم بیرونش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد هادی
۰۰:۰۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
من خردادیم قدم بلنده، خیلی حسودم ولی مغرور نیستم، خوش برخوردم، تو اجتماع خوبم ولی تنهایی رو بیشتر دوست دارم، خیلی شر ولی در عین حال آرامم و.....
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۱۵:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام.
من یه خردادی هستم.
اصلا برون‌گرا نیستم،درونگراهستم.
و خجالتی،اصلا نمیتونم چشم تو چشم صحبت کنم.
اصلا با فروردینیا خوب نیستم.
با مهر و اسفند و شهریور می‌سازم.
اصلا حسود نیستم.
ولی دوست دارن از هر چیز چند تا داشته باشم.
واقعا باهوشم.
ولی رنگ چشم و قد به ماه تولد ربط نداره.
ولی رنگ چشمم عسلیه.
و عاشق گیم و واقعا دوست دارم حرس بقیه رو در بیارم یه جوری اذیتشون کنم.
Iran (Islamic Republic of)
Harlot
۲۳:۰۸ ۰۳ تير ۱۴۰۱
به نظرم همه اینا درست نیست من خردادیم ولی یکم حسودم و از رنگ زرد و سبز هم زیاد خوشم نمیاد من از رنگ تیره خوشم میاد مثل مشکی یا خاکستری تیره و یکی گفته بود که خردادی ها اصلا گرنشون کوتاه نمیشه!! من خردادیم ولی گردنم بلنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
ربطی به ماه تولدنداده ربط به خود فرد داره نمیشه گفت که هرفرد رو از ماه تولدش میشه شناخت
United States of America
ندا
۰۹:۰۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
هر چی دلتون خواسته تو سایتتون نوشتید. هزار تا خصوصیت خوب و بد رو یه جا نوشتید که چند درصدش به هر کسی ممکنه شبیه باشه. آخه صورت ظاهری و یا قد چه ربطی داره به ماه تولد؟ هر کی با هر خردادی خوب نبوده، اومده کلی نظر داده. من خودم خردادی هستم. قدم بلنده. خوب که چی؟ من اجتماع رو دوست دارم اما ترجیح میدم تو خونه بمونم و بنویسم به جای مهمونی رفتن. بازم که چی؟ شاید اینها فقط اخلاق منه و نه چون من خردادیم. وگرنه خردادی خوب و بد داریم. ولی یه چیز تو اکثر ما دیده میشه و اون بازی با کلمات، قدرت نویسندگی و کلامی و بذله گویی ولی باز هم در افراد مختلف فرق داره. این همه، هم دیگه رو زود قضاوت نکنید و بر چسب نزنید.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۵۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
چه ربطی به قد داره من دخترم قد خودم اره کوتاهه اما دوستمم خردادیه ماشالله یه قدی داره بیا و ببین و اینکه اونایی که میگن حال نمیکنیم حق دارن واقعا یه مدلی برخورد میکنیم کسی باهامون نمیدونه چجوری برخورد کنه
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۲:۰۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
زن خردادی در وجه عالی خودش یک افرودیت کامل هست. هم مغزش خوب کار میکنه هم قلبش . اتفاقا چون خیلی اکتیو و پویا هستن تلاش میکنن از حاشیه ساختن و حاشیه سازها به دور باشن مثل سیاستمدارا تا بتونن همه برنامه ها وا افکارشون رو عمل کنند و زندگی نرمالی داشته باشند در غیر این صورت یک روزشون هم روز نمیشه. به نظر زن خردادی مسلط بودن به این همه فوت و فن لازمه یک ادم هست اگر فردی ویژگیهای متنوعی داره اون لازمه حیاته و ادم نرمالیه و اصلا ربطی به اختلال شخصیت و چند شخصیتی بودن نداره. نماد دوپیکر به معنای دو خواهر برادر هست که یکی فناپذیر و دیگری نامیرا بود و بعداز ازبین رفتن یک قل دومی هم درخواست میکنه مثل اون فناپذیر بشه تا بره پیشش. و به ستایش وفای این دو دوست به هم نمادشون دراسمان به صورت دوپیکر و دوقلوها ثبت شد که نماد وفاداری هست نه دو شخصیتی بودن. به اعتقاد یک خردادی همه فن حریف هرکس تک بعدی هست اونه که اختلال شخصیتی داره نه یک خردادی که همه عمر به سرعت جت تلاش کرده تا وجوه و و جنبه های مختلف شخصیتی ادمی رو درخودش پرورش بده و یک ادم نرمال باشه .
خردادیا عاشق کامل بودن و نرمال بودن هستن. زیبایی ظاهری و باطنی باهم. پول و معنویات باهم. تلاش و ارامش باهم. و ادمی که هم ظاهرش و پولشو رفتارش خوب باشه. هم دانش و معنویات و اخلاقش. و براش در خواب و بیداری باخلوص نیت تلاش میکنند و حقه باز نیستن و با شادابی کامل اونچه که هستند رو ابراز میکنند. دست به خیر دارند و عاشق پیشرفت اند. نامرد نیستن و عاشق عشق و وفاداری اند.
هر وقت تونستی مثل هم چین ادمی یک روز و یک سال و ده سال زندگی کنی بعد در موردشون قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۲۰:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
خرافاتیااااا
Iran (Islamic Republic of)
مرینت
۱۸:۳۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
من خردادی هستم و اونایی که میگن من با خردادی ها حال نمیکنن شاید همون ادم با یک خردادی دشمنی داره
Iran (Islamic Republic of)
هیوا
۲۳:۳۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
والا خوبه بیشتر اخلاق خودمه . بپاس اینکه بنده متولد سال اسب هستم و ماه من خرداده یعنی اسب اصیل . ولی قشنگ اخلاقیات خودمو گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
النا
۲۲:۰۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
خیلیا وقتی میایم میگیم ماه رو شخصیت تاثیر داره میگن اره مثلا :
من خردادیم با مهر نمیسازم.
من شهریوریم با اذر میسازم.
بهمنی ها خوبن ولی به جاش اردیبهشتیا بدن.
دی ماهی ها مغرورن.
بهترین ادما فرودینی هستند.ـ
بدترین ادما تیرماهی هستند.
من خودم مردادیم شوهر اسفندی تو طالع نوشته با هم میسازیم ولی نمیسازیم.
من مهرماهی ام مهرماهیا خوشگلن.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۶:۰۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
خردادی ها مجری های خوبی میشن و اینکه بعضیاشون صداشون خیلی قشنگه
Iran (Islamic Republic of)
النا .
۱۹:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
دقیقا
من هر وقت ادم قد کوتاه دیدم میگم خردادیه البته قد به ژنتیک هم ربط داره
Iran (Islamic Republic of)
دخترمرداد
۲۰:۳۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
ولی درست میگی قدکوتاهن خردادیها؛حالا استثنا هست
ولی بیشترشون کوتاهن ؛
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۲:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
خردادی های باهوش اگه میخواید باهوش بودنتون و بیشتر ثابت کنید منو واسه اینکه گفتم خردادی ها واقعا قد کوتاهن بیخشید و اینکه اگه شما واقعا باهوشین بدونید که حرف من یه وشخی بود
البته خردادی ها قد کوتاهن به نظرم همین الانم)..ــولی خب
و بدونید این حرفمم بیشتر جنبه شوخی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
۹۰ درصد خردادماهیا مغرورن
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۳:۱۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
دست خودشون نیست...کاملا تنوع طلب و دو شخصیتی هستند . دوست دارن از هر چیزی چند تا داشته باشن و همه چیزا رو امتحان کنن. ادمای متاسفانه تقلید کاری هستن اما حسود اصلا .
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۲۱:۳۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
من کلا اعتقادی به اینجور چیزا ندارم. چرا باید ماهی که آدم توش بدنیا میاد ربطی به اخلاقش داشته باشه؟ من واقعا هیچ کدوم از این اخلاق هارو ندارم. « چرب زبان»! هه! اگه فقط یه چیزی نباشم اونم چرب زبانه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر ابان اذر دی بهمن
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۵:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
من ۱۳ خردادم طرفدار اکسو و بلک پینکم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
اخه خردادی ها دو شخصیتی اند
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۱۷:۴۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
من کلا با خردادیا حال نمیکنم ؛واقعا آدم نمیفهمه باید چطور باهاشون برخورد کنه ؛کلا رو ندارن ؛
مثل توپ گرد میمونن؛خخ
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۵:۰۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
خردادی ها بیشترشون ادمای دورو دمدمی چند شخصیتی اما بامزه و بگو بخند
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۵:۰۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
خردادی ها بیشترشون ادمای دورو دمدمی چند شخصیتی اما بامزه و بگو بخند
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۳:۲۴ ۲۲ دی ۱۴۰۰
من خردادیم همه میگن خوشگلی ولی دمدمی مزاجم خیلی باهوشم
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۳:۲۲ ۲۲ دی ۱۴۰۰
خخ
Iran (Islamic Republic of)
Ha کرام؛ستاره نقره ای ؛درویشم ودرویشم /آدم و حوا☺️
۱۰:۱۸ ۲۲ دی ۱۴۰۰
من عاشق خودمم که اینقدر باهوشم ؛و زبان عربی رو دوس دارم ؛چون زبان مادریمه؛و زبان انگلیسی تدریس میکنم؛عاشق کامپیوتر و این حرفها هستم و فرزاد فرزین و حصین و یاس خواننده های دلخواهم هستن؛سربازم هستم درجه سروانی دارم ؛
Iran (Islamic Republic of)
هیچ کس/بدون نام /ی بنده خدا
۲۲:۲۵ ۲۱ دی ۱۴۰۰
از سایت خوبتون متشکریم ؛خیلی اطلاعات مفیدی در مورد ماهها میده ؛کمال تشکر رو داریم؛♏️
Iran (Islamic Republic of)
خردادی
۱۳:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
دقیقا شخصیت من بود !
Iran (Islamic Republic of)
النا
۲۰:۱۶ ۱۲ دی ۱۴۰۰
مرد خرداد می گوید 3 سال پیش
سلام من مرد خردادم چقد خوب منو توصیف کرده مخصوصا اونجا ک میگه دارای چشم و ابروی زیبا با مژه های بلند و پیشانی باز و اندامی کشیده و نیرومند … فقط اینکه گفتین نسبت به مرد خرداد بی توجه باشین رو کات کنین لطفا چون نامزدم احتمالا این مطلبو خونده بد واسش جا افتاده حالا بیش از حد بی توجه شده…! لطفا متولد هر ماهی ک هستین محبت و دوست داشتنتون رو ب زبون بیارین ب هر شکلی ک شده طرفتون ابرازش کنین… حرفای قشنگی ک روی سنگ قبر عزیزانمون میگیم همونایی هستن ک موقع زنده بودنشون ازشون دریغ کردیم… مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
واااا؛؛؛؛؛؛؛
چه حرفا؛خخ
آدم شاخ در میاره☺️
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۸:۵۹ ۱۲ دی ۱۴۰۰
ولی خردادیا برونگرا هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین حاجیان
۱۴:۳۶ ۱۱ دی ۱۴۰۰
بقیه میگن من درونگرا هستم
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۵:۱۷ ۰۸ دی ۱۴۰۰
خردادی یعنی کسی که اصلا حسود نیست و اصلا تعصبی نظر نمیده ین خصوصیت خردادیا فوق العاده است.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۶:۱۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
نمیدونم چی بگم ولی خردادیا زبونشون بیشتر از اینکه نیش داشته باشه بهتره بگیم اهل زخم زبونن. البته فرقی آنچنان نداره ولی خردادیا کلا چون خیلی اجتماعین گاهی کلماتی رو میگن که به دل بقیه زخم میزنه. خیلی رک گو نیستن چون با سیاستن اما خب خیبی اهل زخم زبونن.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۰:۴۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
خردادیا خیلی قد کوتاهن.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۸:۰۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خردادی های سطحی نگر و پوچ اما بعصی هاشون عمیقن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
یعنی چه دلتون پره از خردادیا
یعنی همه خردادیای عالم شبیه همن که بگیم دلن از خردادیا پره
این مسخره بازیا چیه دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۶:۱۶ ۰۲ دی ۱۴۰۰
پرحرف
Iran (Islamic Republic of)
نازی
۱۰:۲۶ ۰۲ دی ۱۴۰۰
چقد دلتون پُرِ از خردایا ..حتی اگه ناراحتشون کردین ،اگه دلیل داشتین واسه اذیت کردنشون میشین بهترین دوستشون اما وای اگه دلیلی نداشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۱ دی ۱۴۰۰
دو شخصیته بودن خیلی آزار دهندس..
Iran (Islamic Republic of)
فرهان
۲۲:۰۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
خردادی ها خوش اخلاق مهربان هستند
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۲:۴۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
آره واقعا متولد ده خرداد با بیست خرداد هیچ فرقی نمیکنه مهم همون ماه تولده
Iran (Islamic Republic of)
دختر مرداد
۱۱:۵۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
قبلا توی این سایت متولدین ماهها میومدن افراد نظر میزاشتن

اینگد بد بود؛

میومدن مینوشتن ؛من متولد مثلا ۱۰خردادم

خوب حاااجی

نمیگی که آخه به ما چه شما متولد چه روزی هستی

بیا حاااجی ؛☺️

خصوصیات و ویژگی ماهها رو بیان کن ؛آخه به چه درد میخوره
ما بدونیم یا ندونیم متولد چه روزی هستی !!!

واااااالا؛خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۱:۱۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
من خردادیم....
عاشق کارای خطرناکم ،یعنی میمیرم واسه خطر و هیجان،جنگ و دعوا رو هم دوس دارم : قشنگ معلومه این و خودت نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ماشناس
۱۱:۵۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
منم میگم ؛
قشششششنگ معلومه خودشی؛خخخ
Iran (Islamic Republic of)
سونیا نیک فام
۱۵:۵۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
منم خردادیم و عاشق دعوا و کتک کاری و جنگم و میمیرم واسه یه دعوای حسابی
تازه حرس همه رو هم در میارم
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۵:۲۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
راستش منم چند بار کامنتی که وانمود کنم خودم نیستم گذاشتم مثلا یه بار گفتم من خردادیم خوشگل نیستم. یه بار گفتم : من اذرماهی هستم اما خیلی زشت و خنگم. و....
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۵:۲۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
دختر مرداد به نظر منم اینا کامنت فیک های تو بودن : راستش منم 8 مهرم اما اصلا آدم اجتماعی نیستم. من خردادیم عاشق کارای خطرناکم. من یه دهه هفتادیم متولد آذر .
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۱:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
آره راست میگی کاربر پایین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
من دو نفر خردادی می شناسم اصلا اینطور نیستن
به نظرم خیلی بی معنی هست که از روی ماه شخصیت هارو برسی کرد
ممکنه ماه تاثیر داشته باشه اما خیلی کم به خیلی چیز ها که مهم تر هستند بیشتر بستگی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
نه حاجی من رفیق قاب خردادی نداشتم بدونم رابطم با خردادیا چجوریه هر وقت بقالی محلمون میپرسم کی اونجا خردادیه.
Iran (Islamic Republic of)
دختر مرداد
۱۲:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
منظورت قاب کردن خردادیا هس خخخخ

یا فاب بودن باهاشون؛
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۶:۳۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
خردادیا و فروردینیا عالیه رابطشون با هم دیگه ♈♊.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۵:۱۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خردادی ها فوق العاده اهل حاشیه درست کردن و خبر چینین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خردادیا عالین فقط ما کنجکاویم و یکم دهن لق. خودتون بدونید با ما خردادیا چجوری رفتار کنین.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۰:۱۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خردادیا دقیقا برعکس خصوصیت یک مرد رو دارن. اما نمیشه گفت کلا بد هستن خردادیا ویژگی هایی دارن که شاید بقیه ماه ها نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۰۰:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
سلام میدونم الان میگید خب که چی خودمم میتونم بزنم تو اینترنت خصوصیات ظاهری ماه ها یا معنی کلمه خرداد ولی من میخوام یه پیامی بدم بالاخره هر کس آزاده برای پیام دادن و گاهی هم به اطلاعات کمک میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۰۰:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بُرج جَوزا، سومین برج فلکی از دائرةالبروج است. جوزا، سومین برج [خانه] خورشید، قوسی ۳۰ درجه از دائرةالبروج است. این برج خط سیر خورشید در خرداد ماه به مدت ۳۱روز و ۰۷ساعت و ۵۲دقیقه و نام دیگر این ماه در گاهشماری خورشیدی نیز می‌باشد. میانگین شبانه‌روز لحظه تحویل برج جوزا ساعت ۱۰:۰۳ روز ۳۱ اردیبهشت است
Iran (Islamic Republic of)
النا
۰۰:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بدن: ویژگی های ظاهری متولدین ماه ها برای خرداد را می توان این گونه توصیف کرد کهفیزیک آنها از بلند متوسط تا کوتاه متغیر است. معمولا شانه هایشان باریک بوده و حرکت بدنی شانسریع است و انرژی و پویایی زیادی دارند.

صورت: چشم هایشان چندان درشت نیست ولی روشن است و ممکن است آبی، خاکستری، عسلیو یا قهوه ای باشد. حرکات صورت آنها نیز زنده و قابل توجه است ولی ممکن است تغییر کند.آنها ناراحت و بی قرارند و به خصوص در چشمانشان این حالت ظاهر و حرکت چشمانشانسریع می شود. لب های درشتی داشته
Iran (Islamic Republic of)
النا
۲۱:۴۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
گلستان میشه .

پاسخ
شقایقاردیبهشت ۸, ۱۳۹۷ در ۱۳:۱۶
سلاااااام دوستان….دختر متولد خرداد عالییییییییه….من خردادی هستم و باعث افتخارمه….سرزنده و خنده رو….با نشاط و خوش ذوق و زیبا و اراسته….به افتخار خرادی ها….دست جیغ هوررررررررا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
من خردادی ام
اسمم فاطمس
مغرورم ولی فقط به پسرا رو نمیدم
قدم بلنده و رنگ پوستمم سفیده
چشمامم درشت و مشکیه
زود عصبی میشم ولی خیلی مهربونم
کینه ای نیستم ولی اگه قلبمو بشکنن دیگ مث قبل نمیشم باهاشون
عاشق تنوع و تغیراتم❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
من‌یک‌خردادی‌ام‌
زود‌عصبانی‌میشم‌
ولی‌بخشنده‌و‌مهربون‌‌
برای‌دوستایی‌که‌دوسشون‌دارم‌‌از‌جون‌مایه‌میزارم‌
‌ولی‌اگه‌کینه‌ای‌از‌کسی‌بگیرم‌‌‌تا‌ابد‌باهاش‌دشمنم‌
واحتمالا‌‌همه‌ی‌خردادیا‌‌همین‌خصوصیاتو‌دارن‌
من‌که‌‌بیشترینشونو‌داشتم‌
Iran (Islamic Republic of)
پسر چنگیز
۲۲:۰۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
نمی دونم خدایا .. هر کی یه چیزی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
من یه دختر خردادی هستم
خیلی زود عصبانی میشم
ولی خیلی مهربونم
Iran (Islamic Republic of)
رُزا
۱۸:۱۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
من خردادیم....
عاشق کارای خطرناکم ،یعنی میمیرم واسه خطر و هیجان،جنگ و دعوا رو هم دوس دارم
Iran (Islamic Republic of)
دختر مرداد
۱۲:۵۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
من کلا از خردادیا ؛خصوصا مردهاشون ؛فراری هستم؛
زنهاشون بهترن از مردهای خردادی؛
ولی زنهاشونم خیلی حسود ‌و تقلید کارن ؛ولی خوش قلب؛ومهربون؛
ولی کلا زنهای خردادی همش
حس رقابت دارن ؛همش درحال حسادت ورقابت کردن
با این واون هستن ؛
بسه دیگه آخه چقدر !!!
مردهاشون که اصن نگم بهتره ؛احساس مسعولیت صفر
اصن به زن و زندگی اهمیت نمیدن
فقط فکر خودشونن؛و خودخواهی هاشون
تعهدم که قربونش برم ؛اصن تعهد چیه ؛آش چی ؛کشک چی ؟؟؟
خخخخ
کلا مردهای خردادی از هفت دولت آزادن
و برای خودشون زندگی میکنن
و به فکر هیچکی هم نیستن؛خخخ
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۹:۵۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
خردادی فوق العاده خطرناک هستند. کافی است کوچکترین کینه ای از شما داشته باشند تا معنی واقعی دشمنی را بفهمید.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۰۹:۴۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اتفاقا خردادیا مغرور نیستن که. من ندیدم خردادیا مغرور باشند از خود راضی شاید باشن ولی مغرور بودنی ندارن. اسفندیا هم مغرور نیستن.خرداد مهر اسفند این سه ماه کمتر پیش میاد بهشون بگن مغرور.
Iran (Islamic Republic of)
خردادی جان منی ❤️
۱۸:۳۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تولدت مبارک مهرماهی جان❤️
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۱:۱۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
نه دیگه قضاوت نمیکنیم جنبه سرگرمی داره واسمون.
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۰۲:۱۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
واقعا باورم نمیشه هنوزم آدما رو بر اساس ماه تولدشون قضاوت میکنین؟؟؟؟؟؟ هنوزم هستن همچین آدمایی.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۲۰:۰۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
استثنا هستی خردادی ها تو اجتماع محبوبن به شدت هم خردادیا هم مهرماهیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
نه من از اجتماع بدم میاد متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
منم متولد ۶خرداد هستم وخیلی خوشحالم از این بابت .❤️
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۲۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
من متولد پنج خردادم
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۲:۲۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
خردادیا خجالتین ولی در عین حال اجتماعی.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۳۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
خردادی ام ❤️❤️❤️
Iran (Islamic Republic of)
روناک
۰۲:۲۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
من عاشق یک خرداد ماهی هستم یجور منو جذب خودش کرده که نمیدانم چیکار کنم تا از ذهنم برود هرگز از ذهنم خارج نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۵:۱۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
بنظر منم یه خردادی همینجوریه.. . خوش سر و زبانه. اهل مسافرت هم هست. دروغ گوی قهاریه. خوش خنده . و با فرودینی رابطه خوبی برقرار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
خردادیا مثل شهریور ماهی و اسفندماهی و اذرماهی ها هستن چون شخصیت هر چهار تاشون متغیره هر چهار تا دمدمی مزاجن و به شدت تنوع دوست دارن اما خردادیا بیشتر خردادیا خیلی خیلی خیلی خیلی تنوع طلبن و دمدمی مزاج و تیرماهی دمدمی مزاجه ولی تنوع طلب نیست
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۷:۴۲ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
حالا که همه شدن بلند، کدوم ماه‌ قدش کوتاهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
النا
۰۱:۵۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
سلام گردن خردادیا اصلا بلند نیست
Iran (Islamic Republic of)
النا
۲۱:۳۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
ترامپ رئیس جمهور آمریکا خردادی بود دیگه با دیدن اون بقیه خردادی ها رو بشناسین.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۲۳:۴۷ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
خردادی تولدت مبارک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
خردادیا سطحی نگر ن یکم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
بله واقعا ؛شما واقعا راست میگید خردادیا واقعا سطحی نگرن...
Iran (Islamic Republic of)
دختر مرداد
۱۷:۲۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
نقره ای؛رنگ متولدین خرداد است.

رنگ‌های سفید /خاکستری روشن/نقره ای ‌و گاهی اوقات هم رنگ سبز رنگ ماههای خرداد است؛متولدین خرداد افرادی دلسوز ؛مهربان ؛صادق وخون گرم؛و دل پذیر هستند .خردادی ها میانه خوبی با کارهای یکنواخت وتکراری
ندارند.
با انجام این کارها ی روزمره وتکراری خود را مانند پرنده ای اسیردر قفس میپندارند؛متولدین خرداد
به طور ذاتی بی قرار هستند .واز تغییر وتنوع لذت میبرند

آنها ثابت ماندم در جایی را دوست ندارندچرا که افسرده می‌شوند .متولدین خرداد با مهارتهای ذاتی خود

ذهن مخاطب را جوری درگیر مسایل میکنندکه فرد متوجه تغییر مسیر ذهنش نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
من خودم یه خردادی ام ولی زیاد خصوصیات اخلاقیم اینجا نبود خیلی عصبی ام زود اعتماد نمیکنم خیلی از خصوصیات کم اخلاقیم اینجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
خردادیم همش درسته خردادیا خاصن
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۱:۴۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
خردادی ها کوتوله هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
آخه خانم با قد رعنا ! - من پسر خردادی هستم ، با 183 سانت قد ، کوتاهم؟ چشم ها را باید شصت ، جور دیگر باید نگریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
نه.......کی گفته خردادیا قد کوتاهن اتفاقا خیلی هم قد بلندن.
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۳:۳۸ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
خردادیا بدجنس میتونن باشن ولی. آدمای کینه ای نیستن اما اردیبهشتیا خیلی کینه این خیلی. خود آبان ماهای هم کینه ای نیستن ولی یه بدی شون اینه که خیلی با اطرافیان گرم نمی‌گیرن خودم با اینکه آبانم ولی به شدت آدم برون‌گرایی ام به شدت که نه ولی خب من آدم درونگرایی خیلی نبستم ولی بعضی از آبانیا هم مثل بمب برونگرا ان و به سری درون‌گرا جوری که ممکنه مغرور دیده بشن. کلا من و جز آبانیا حساب نکنید حیل خصوصیاتشون رو ندارم خصوصیاتم به مهرماهیا میخوره خخ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
گل رز برای متولدین خرداد است ؛احتمالا خودتان میدانید که این گل نمادی برای عشق واحساسات هست .در یونان و روم باستان این گل نمادی برای الهه زیبایی و عشق یعنی آفرودیته و ونوس بوده است.‌برای قرنها این نماد را با خود حفظ کرده است .در هر صورت رنگ‌های مختلف این
گل می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشه ؛رز زرد نماد دوستی هست
رز سفید نماد خلوص و بی گناهی
رز صورتی نماد خوشحالی بدون نقص است.
Iran (Islamic Republic of)
شوتی/توماتو
۱۱:۳۰ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
حالا بچه خردادی بهتره یا بچه تیرماهی..؟ بچه شهریوری بهتره یا مهرماهی؟ بچه آذرماهی بهتره یا دی ماهی؟ بچه بهمنی بهتره یا اسفندی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۴:۳۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بعضی از خردادیا واقعا مزخرفن. ولی بعضیا خوبند.
Iran (Islamic Republic of)
دختر مرداد
۱۱:۵۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بارکلا به این زرنگ بودنت ناشناس .
آخرین اخبار