تظاهرکنندگان معترض به سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به انگلیس، روز چهارشنبه در مقابل دفتر ترزا می تجمع کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، تظاهرکنندگان معترض به سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به لندن روز 6 ژوئن در مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس تجمع کردند.

در این تظاهرات که با هماهنگی کمپین همبستگی با فلسطین برگزار شد، معترضان، رژیم صهیونیستی را به دلیل سیاست‌هایش علیه مردم فلسطین و همچنین خشونت‌های نظامیان صهیونیست در روز 14 مِه، محکوم کردند.

تجمع مخالفان سفر نتانیاهو به لندن در مقابل دفتر ترزا می+ تصاویر

 14 مِه و همزمان با برگزاری مراسم انتقال سفارت آمریکا در قدس اشغالی، بیش از 60 معترض فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند. در این خشونت‌ها همچنین بیش از 2700 نفر دیگر زخمی شدند.

تجمع مخالفان سفر نتانیاهو به لندن در مقابل دفتر ترزا می+ تصاویر

در حالی که تنش‌ها درباره توافق هسته‌ای ایران تشدید شده است، نتانیاهو روز چهارشنبه به لندن سفر کرد تا با ترزا می، نخست وزیر انگلیس، دیدار و گفتگو کند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدت‌هاست علیه توافق هسته‌ای ایران لابی‌گری کرده است. با وجود این، ترزا می اعلام کرده است کشورش به توافق هسته‌ای ایران پایبند خواهد ماند.

تجمع مخالفان سفر نتانیاهو به لندن در مقابل دفتر ترزا می+ تصاویر

گفته می‌شود نتانیاهو و ترزا می درباره سیاست خارجی، از جمله روابط با ایران، تجارت در شرایط پس از برکسیت (جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا) و توافق‌های نظامی احتمالی گفتگو خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
خوب کردن
آخرین اخبار