جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری باند سرقت به عنف آرایشگاه زنانه بجنورد، در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

دستگیری باند سارقان به عنف آرایشگاه زنانه شهر بجنوردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد سرهنگ حسین بدری گفت: شامگاه روز دوشنبه افرادی از یک آرایشگاه زنانه در خیابان طالقانی بجنورد، با تهدید سلاح سرد، طلا و جوهرات و تلفن همراه را به سرقت برده بودند.

وی با اشاره به حساسیت این پرونده، اظهار داشت: بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را شروع کردند.

سرهنگ بدری تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد و ماموران آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

جانشین انتظامی استان افزود: کارآگاهان پلیس استان با اقدامات پلیسی، اطلاعاتی و فنی و با همکاری دادستان مرکز استان موفق به شناسایی ۳ نفر از سارقان آرایشگاه زنانه شدند.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، شب گذشته ماموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل نمایند.

وی با اشاره به دستگیری سارقان و کشف آلات و ادوات جرم از قبیل: چاقو و افشانه از متهمان، خاطرنشان کرد: سه دستگاه گوشی تلفن همراه، مقداری طلا و جواهرات و ساعت وسایر اموال به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از سارقان کشف و تحویل مال باختگان شد.
انتهای پیام /ف

دستگیری سه سارق در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.