سرپرست اورژانس کشور با اشاره به تمهیدات اورژانس در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در این روز چشم طمع صهيونيست ها را کور مى کند.

قدس، روز مجد اسلام و جمهورى اسلامى ایران است/ حضور پرشور مردم در روز قدس چشم طمع صهيونيست ها را كور مى‌كندپيرحسين کوليوند سرپرست اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمى پزشکى باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بيان اينکه شرکت در راهپيمايى روز قدس در راستاى لبيک به فرامين مقام معظم رهبرى است، گفت: يکى از يادگارى هايى که حضرت امام براى ما به جا گذاشتند روز قدس است.

وى ادامه داد: بر ما وظيفه است که روز قدس را باشکوه برگزار کنيم، حضور پرشور  مردم در روز قدس چشم طمع دشمنان و صهيونيسم را کور مى کند.

کوليوند با دعوت از جوانان، نوجوانان، دانشجويان، تمام اقشار آزاد انديش و مومن و آحاد مردم براى شرکت در راهپيمايى روز قدس عنوان کرد: روز قدس، مجد اسلام و جمهورى اسلامى ايران است و ما از همه مردم دعوت مو کنيم تا حضور پرشورى داشته باشند.

سرپرست اورژانس کشور تصريح کرد: حضور در راهپيمايى روز قدس تجديد پيمان با آرمان هاى رهبير کبير انقلاب است، هرچند که نيازى به دعوت مردم نيست و مردم هر سال خود جوش و پرشور در راهپيمايى روز قدس شرکت مى کنند.

آماده باش نيروهاى اورژانس در راهپيمايى روز قدس

وى به حضور نيروهاى اورژانس در راهپيمايى روز قدس اشاره کرد و افزود: پشتيبانى فوريت هاى پزشکى براى راهپيمايى روز قدس در سراسر کشور در نظر گرفته شده است و نيروهاى اورژانس همراه مردم خواهند بود.

کوليوند اظهار کرد:  موتورلانس ها، اتوبوس آمبولانس ها و بالگردهاى اورژانس را براى حمايت از نيروهاى فوريت هاى پزشکى در محل هاى ثابت و سيار پشتيبانى درمانى در نظر گرفته ايم تا حضور گسترده اى در راهپيمايى روز قدس رقم بزنيم.

 استقرار ۶۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴۰ بالگرد در روز قدس

کولیوند در ادامه با بیان جزئیات تمهیدات اورژانس در راهپیمایی روز قدس گفت: در مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس، ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس اورژانس در سراسر کشور مستقر هستند.

وی ادامه داد: افزون بر این، ۴۰ فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۶۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمت رسانی به روزه داران شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس خدمت رسانی می‌کنند.

وی به تمهیدات اورژانس درراهپیمایی روز قدس تهران اشاره کرد و افزود: در شهر تهران افزون براستقرار تعدادی آمبولانس، ۲۰۰ دستگاه موتور آمبولانس در مسیر ۱۰ گانه راهپیمایی روز جهانی قدس مستقر خواهد شد.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار