ناظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:هدایت و جهت دهی هنرمندان در مسیر خلق آثار قرآنی در جنوب کرمان می تواند الگویی برای سایر استان های کشور باشد.

خلق آثارقرآنی هنرمندان جنوب کرمان الگویی برای دیگر استانهابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی خواجه وند ناظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به جنوب کرمان در حاشیه بازدید از روند اجرای برنامه های جشن رمضان در این منطقه، گفت: برگزاری برنامه جشن رمضان در جنوب کرمان با دقت و حساسیت خاصی در حال انجام است.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در رمضان 97به خوبی توانسته است برنامه هایی نظیر سبک زندگی،شب شعر قرآنی، تئاتر با موضوعات قرآن و نهج البلاغه، جمع خوانی و تفسیر قرآن، برگزاری کارگاه های هنری متعدد و...را در جنوب کرمان برگزار نماید که تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به استقبال مردم از کلاس های آموزش وتربیت مربی سبک زندگی اسلامی در جنوب کرمان، افزود: استفاده از این فرصت برای تربیت مربی، می تواند بهترین کمک را برای ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی در جنوب کرمان بنماید.

علی خواجه وند ،دغدغه مندی و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی جنوب کرمان را دلیل موفقیت این اداره کل در اجرای این جشن عنوان کرد و افزود: هدایت و جهت دهی هنرمندان در مسیر خلق آثار قرآنی در جنوب کرمان می تواند الگویی برای سایر استان های کشور باشد.

وی ضمن تقدیر از اجرای برنامه های هنری با موضوعات قرآنی در جشن رمضان امسال، توسط هنرمندان جنوب کرمان تصریح کرد: در این منطقه ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه هایی با موضوعات قرآنی وجود دارد که مطمئنا با مدیریت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، از این پتانسیل نهایت استفاده خواهد شد.
انتهای پیام/ح

هنرمندان قرآنی جنوب کرمان الگوی دیگر استانها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار