محمد هادی فلاح زاده از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: امام خمینی (ره) با بهره گیری از آموزه‌های دینی راه هدایت و عزت را به جهانیان نشان داد.

امام راحل با بهره گیری از آموزه‌های دینی راه هدایت و عزت را به جهانیان نشان دادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و یادواره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خانواده‌های معظم شهدا و قشر‌های مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

محمد هادی فلاح زاده از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی(ره )با بهره گیری از آموزه‌های دینی راه استقلال، عزت و سعادت را به جهانیان نشان داد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد امام خمینی ره با توکل به خدا و بدون اتکا به غرب و شرق و با وحدت مردم، انقلابی تاریخی را در جهان به پا کرد که امروزالگوی آزادی خواهان جهان قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمنان در نا امن کردن کشورمان گفت: امنیت حال حاضر ایران در هیچ جای دنیا یافت نمی‌شود که باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/ص

یاد و خاطره امام راحل در یزد گرامی داشته شد

برچسب ها: ماه رمضان ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار